پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وقتی استقلال برای صدرنشینی تلاش می‌کند و به یکباره با رأی کمیته استیناف صدر را از دست می‌دهد قطعا بازیکنان و سرمربی‌اش تحت فشار روحی قرار می‌گیرند و انگیزه‌ای برای رقابت نخواهند داشت.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رسول کربکندی در خصوص رأی کمیته استیناف مبنی بر بازگشت امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: من از اول می‌دانستم این طرح موفق نخواهد بود. وقتی تیمی جریمه‌ شده چرا باید دوباره امتیازاتش را برگردانند؟ مطمئن هستم بین مسئولان فوتبال هم در خصوص اجرای قانون سقف بودجه دودستگی وجود دارد. اگر طرحی اجرا می‌شود قبل از اجرای آن طرح‌ باید کارشناسی شود. خوشبختانه همه بلد هستند قانون سقف بودجه را دور بزنند.

وی درباره اعتراض مسئولان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبیعی است که مسئولان دو باشگاه در خصوص این موضوع واکنش نشان دهند. وقتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سپاهان و پرسپولیس را جریمه کرد چطور می‌شود به یکباره کمیته استیناف به این موضوع ورود پیدا کند؟ شک ندارم مسئولان این کمیته چیزی از فوتبال چیزی نمی دانند و متاسفانه این نشان دهنده ضعف فوتبال کشورمان است.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه سپاهان توانست با بازگشت امتیازاتش صدرنشین شود، تصریح کرد: وقتی استقلال برای صدرنشینی تلاش می‌کند و به یکباره با رأی کمیته استیناف صدر را از دست می‌دهد قطعا بازیکنان و سرمربی‌اش تحت فشار روحی قرار می‌گیرند. این تصمیم کاملا اشتباه بود و به ضرر فوتبال کشورمان است.در بازی‌های آینده این تیم شاهد خواهیم بود که انگیزه‌ای برای رقابت ندارد.

کربکندی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فوتبال پاسخگو باشند که چرا امتیازات سپاهان و پرسپولیس را برگرداندند. اگر تیمی تخلف کرده باید جریمه شود و جریمه‌اش را بپردازد؛ نه اینکه بعد از مدتی امتیازات را به تیم‌ها برگردانند الان همه سردرگم هستند. این ضعف فوتبال ما است.



کد خبر 819794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علیرضا جهانشاهی GB ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    بخاطر شما برگردوندند نگو نمیدونی دلخور میشم جعل اسناد میدونی حکمش چیه حالا میفرستیم برای فیفا تا بدونی
  • رسول DE ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    تواصفهانی هستی برات متاسفم