همشهری آنلاین: اخبار متفاوت و گوناگونی تیتر اول مطبوعات ایران در روز شنبه 2 خرداد را به خود اختصاص دادند.

کیهان با اشاره به بازتاب جهانی تازه ترین آزمایش موشکی ایران تیتر زد: اسرائیل: سجیل 2 توان دفاعی ما را به چالش کشید.[رزمایش موشکی سوم خرداد با پرتاب موشک سجیل2 برگزار شد]

ایران به اظهارات وزیر نفت درباره جزئیات انتشار اوراق مشارکت صنعت نفت و گاز اشاره کرد و تیتر زد : مردم چگونه در سود نفت شریک می‌شوند.

این روزنامه عکس خود را به راهپیمایی مردم ایران به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر اختصاص داد.

جام جم قهرمانی ذوب آهن اصفهان در جام حذفی باشگاه‌های ایران را برای موضوع عکس اول خود برگزید.[ذوب آهن قهرمان جام حذفی باشگاه‌های ایران شد]

خراسان تیتر زد: گزارش مبارزات انتخاباتی کادنیداها پس از آغاز رسمی تبلیغات.

اطلاعات اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های نماز جمعه تهران را برای خبر اول خود برگزید و تیتر زد: صدا و سیما از این به بعد در انتخابات منصفانه انجام وظیفه کند.[اول خرداد: گزارش نماز جمعه تهران]

رسالت با اشاره به اظهارات محمد نبی حبیبی در نهمین مجمع عمومی حزب موءتلفه اسلامی تیتر زد: دلایل پشتیبانی از دکتر احمدی نژاد.

همبستگی به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه‌‌های نماز جمعه تهران تیتر زد:منافع همه ما مشارکت گسترده در انتخابات است.

جهان صنعت به توافق وزارت صنایع و بانک مرکزی اشاره کرد و تیتر زد: مشکل بدهی معوق صنایع حل می‌شود.

آفتاب یزد خبر اول خود را به پاسخ دفتر ریاست جمهوری به تحلیل آفتاب یزد در مورد سهمیه بندی بنزین اختصاص داد.

اعتماد ملی تیتر زد: دفتر تحکیم وحدت اولویت با کروبی است.

سیاست روز گزارش اول خود را به ترکیب هیات دولت محمود احمدی نژاد در صورت پیروزی وی در  انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داد و تیتر زد:کابینه احتمالی.

عصر اقتصاد به نقل از معاون وزیر صنایع تیتر زد: توافق با بانک مرکزی برای حل مشکل بدهی معوق صنایع.

ایران ورزشی با اشاره به قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی و پیروزی پرگل این تیم در برابر راه آهن شهر ری تیتر زد: پنجگانه انتقام.

کد خبر 81969

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز