مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

با شروع فصل زمستان برنامه‌های سرگرم‌کننده و سریال‌های جدیدی در جدول پخش شبکه‌های تلویزیونی و نمایش خانگی جای گرفته‌اند که تماشای‌شان به‌ویژه در روزهای آخر هفته و اوقات فراغت خانواده‌ها خالی از لطف نیست.

برنامه

به گزارش همشهری آنلاین برخی از این برنامه‌ها را مرور می‌کنیم.

مجموعه تلویزیونی اشک‌هایی از جنس آتش

ژانر: درام

تهیه‌کننده و کارگردان: چوآن تسان

بستر پخش: شبکه ۵

معرفی:محصول کشور کره است و داستان گروهی از آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شعبه تونگان در شهر دایوان را روایت می‌کند که در همه ماموریت‌های مهیج آتش‌نشانی، طبیعت بشر و جامعه را دیده‌اند. آنها از طریق عملیات‌هایی که انجام داده‌اند، بسیاری از داستان‌های غم‌انگیز شناخته نشده درباره حرفه آتش‌نشانی را افشا می‌کنند.

مسابقه خوش‌نمک

ژانر: مسابقه/ کمدی

تهیه‌کننده: مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان

مجری: میلاد صالح‌پور

بستر پخش: شبکه نسیم

معرفی: شرکت‌کننده‌ای که بیش از همه موفق به خنداندن تماشاچیان حاضر در سالن شود و آرای بیشتری از حاضران کسب کند، به مرحله بعدی راه پیدا خواهد کرد. همچنین کسی که کمتر از همه لبخند به لب تماشاچیان بنشاند به‌عنوان «خوش‌نمک» آن قسمت انتخاب می‌شود. فرد خوش‌نمک تندیس یادگاری برنامه را دریافت می‌کند و با خداحافظی باشکوه از دور رقابت خارج می‌شود.

آخر هفته چی ببینیم؟

رئالیتی‌شو ناتو

ژانر: مسابقه/ سرگرمی

تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی صفی‌یاری

مجری: محمدرضا علیمردانی

بستر پخش: نماوا، فیلم‌نت

معرفی: در این برنامه چند بازیکن حضور دارند که در مسابقه۱۰پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سؤالات را از قبل می‌داند. به غیراز بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاع ندارد.

آخر هفته چی ببینیم؟

سریال گناه فرشته

ژانر: درام / معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: حامد عنقا

بازیگران: شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، فرید سجادی حسینی، پردیس پورعابدینی، مهدی سلطانی، آشا محرابی و...

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: فرشته، خدمتکار خانواده‌ای مرفه است و یک شب وقتی قصد دارد به خانه برگردد با جنازه‌ خونین صاحبخانه مواجه و پس از بیهوشی توسط قاتل، آلت قتل در دستش گذاشته می‌شود. همه مدارک علیه فرشته است و پدرش که از بی‌گناهی دخترش باخبر است تلاش می‌کند تا از یک وکیل حرفه‌ای برای نجات فرشته کمک بگیرد و...

کد خبر 819665
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha