مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
۰ نفر

مرد جنایتکار هندی و نامزدش، زنانی که دختران جوان را برای سوءاستفاده جنسی فریب می‌دادند، به قتل می‌رساندند. این زوج جنایتکار پس از قتل ۳زن به دام پلیس افتادند.  

قاتل هندی

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هندی، ۷ ژوئن امسال پلیس ماندیا در هند قطعات اجساد ۲ زن را در نزدیکی دو کانال آب در فاصله ۲۵ کیلومتری از یکدیگر را کشف کرد.

تشابه این قتل‌ها پلیس را مطمئن کرد که با یک قاتل سریالی روبه رو است؛ هیچ کدام از اجساد بالا تنه نداشتند و بررسی‌ها نشان می‌داد که هر دو مقتول با یک شگرد کشته شده‌اند. با کشف این اجساد پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد اما نتوانست سرنخی پیدا کند.

حتی هویت قربانیان هم نامشخص بود و به همین دلیل یک گروه ویژه از کارآگاهان برای پیگیری ماجرا وارد عمل شدند. در جریان تحقیقات تیم ویژه پلیس، پرونده هزار و ۱۱۶ نفر از زنان مفقود شده بین ۲۵ تا ۳۵ ساله در سراسر ایالت کارناتاکا و ایالت‌های همسایه بررسی شد.

در این میان مشخصات زن گمشده‌ای از چماراجاناگر با یکی از قربانیان مطابقت داشت و ماموران در بررسی آلبوم عکس‌های این زن متوجه شدند که او در یکی از عکس‌ها لباسی به تن دارد که درست شبیه همان لباسی بود که در کنار جسد مثله شده پیدا شده بود.
با شناسایی هویت یکی از مقتولان ماموران پلیس به بررسی تماس‌های او پرداختند و سرنخ‌ها آن‌ها را به زن جوانی به نام چاندراکالا رساند.
پلیس متوجه شد این زن هر دو مقتول را در ۵ ژوئن به خانه اجاره‌ای خود در متاگالی دعوت کرده بود. آنها تمام روز را در خانه او بودند و بعد دیگر خبری از هر دو قربانی نبود. بنابراین پلیس چاندراکالا را دستگیر کرد.
چاندراکالا در بازجویی‌ها اسرار قتل هر دو مقتول را فاش کرد و گفت: این دو زن نقش مهمی در تجارت جنسی زنان داشتند. دختران جوان را فریب می‌دادند و از آنها سواستفاده می‌کردند.
او ادامه داد: من یکی از این قربانیان این دو زن بودم. تا اینکه با نامزدم سیدالینگ‌پاپا آشنا شدم و از بند اسارت آنها نجات پیدا کردم. وقتی همسرم از ماجرا باخبر شد نتوانست با این موضوع کنار بیاید. از این رو نقشه‌ای کشید تا همه زنانی که در این تجارت هولناک نقش داشتند را از بین ببرد.
با اعترافات این زن، نامزد وی نیز دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل دو قربانی و یک زن دیگر اعتراف کرد و گفت: من قصد داشتم ۵ زن دیگر را نیز به همین دلیل بکشم که دستگیر شدم.
او ادامه داد: وقتی در جریان فعالیت کثیف این زنان قرار گرفتم نقشه قتل آنها را کشیدم.

در اولین اقدام دو زن را به خانه نامزدم دعوت کردیم و در پایان شب هر دو را خفه و اجسادشان را مثله کردم. سپس تکه‌های اجساد را در دو کیسه جداگانه قرار دادیم و یکی را در نزدیکی پانداواپورا و دیگری را در نزدیکی آرکره انداختیم.
او گفت: زن دیگری را نیز به همین شیوه به قتل رساندیم و در عرض دو ماه ۳ زن را کشتیم.
پس از اعترافات این زوج، آنها راهی زندان شدند و تحقیقات پلیس هند برای کشف راز دیگر قتل‌های احتمالی آنها ادامه دارد.

کد خبر 819446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha