باشگاه مس رفسنجان تمایل به ایجاد تغییر در کادر فنی دارد ولی در این راه با یک چالش بزرگ مواجه است.

ساکت الهامی

همشهری آنلاین: مس رفسنجان این روزها شرایط خوبی ندارد و آنها هر ۵بازی اخیر را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. مس در حالی با این شرایط مواجه شده که فصل گذشته روزهای خوبی را با محمد ربیعی تجربه کرد ولی آمدن ساکت الهامی به این تیم، نارنجی‌ها را در وضعیتی بحرانی قرار داده است. مسئله مهم دیگر این است که هواداران مس هم خواهان کنار گذاشتن این مربی هستند و در بازی‌های خانگی بارها علیه این مربی شعار داده‌اند.

از چند هفته قبل بحث کنار گذاشتن الهامی از مس مطرح شده ولی این موضوع هنوز عملی نشده است. حتی خود این مربی هم ۲روز پیش در مصاحبه‌ای گفت که باشگاه چیزی در مورد قطع همکاری به او نگفته و کارش را در مس ادامه می‌دهد. جالب اینجا است که الهامی با این نتایج ضعیف راضی به استعفا دادن نیست و به نوعی منتظر واکنش باشگاه مس رفسنجان است.

مهمترین چالش باشگاه مس برای کنار گذاشتن الهامی، مبلغ قرارداد این مربی است. مسی‌ها چند گزینه مثل حمید مطهری، محرم نویدکیا و ۲گزینه خارجی را در لیست خود دارند ولی مبلغ قرارداد الهامی ۱۱ میلیارد تومان است و اگر مس این مربی را اخراج کند، باید از لحاظ مالی با الهامی توافق کند.

کد خبر 819400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 0
    این مبلغ برای چند فصل است در آمد زایی باشگاه مس چقدر است فقط یک فقره قرار داد معدل حقوق۸۰ نفر کارگر در یک سال است . باشگاه مس در بهترین شرایط بالاتر از رده ششم در جدول نخواهد بود و همچنین به هیچ عنوان نمی تواند در جام باشگاهای آسیا شرکت کند . فوتبالی که در چند دهه گذشته هیچ افتخاری برای کشور کسب نکرده چرا باید این همه پول خرج کند در وضعیتی که مردم در کشور کلی مشکل دارند . قانون وقتی برای همه یکسان نباشد مانند ویلمتوس باید کلی هزینه دلاری برای دو بازی جهت حضور روی نیمکت تیم ملی پرداخت شود و کسی هم پاسخگو هدر رفت این پول نباشد در صورتی جرم کسی که به خاطر فقر دزدی می کند خیلی سنگین است .
  • فریاد IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 0
    حیف سابقه ی کسی مثل پاشازاده ، قربانی ،نامجو یا کاریزمای رهبری فر و عابدزاده و غیره نباشه ! که یکی مثل این ۱۱ میلیارد با پاداش و غیره بگیره واسه ی سال ... بعد واسه حقوق یک‌ماهه کارگر ۵ یا ۶ یا یکساله با تمام مزایا بشه ۱۰۰ میلیون
  • محسن IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 0
    حیف یک ریال
    • علیرضا IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      این حاصل رانت بازیه. وگر نه کل فوتبال. درگیر مفت خوری هستند کارگرها۱۰۰ کارمن۱۰۰ فوتبالیست میلیارد از جیب کارگر و کارمند