شهردار تهران با بیان اینکه در انتخابات مجلس باید همه شهر را برای مشارکت بالا بسیج کنیم، گفت: «اما رفتن شهردای پشت یک لیست سم مهلکی بوده که خط قرمز ما است و همین جا صریح به شما می گویم هر کسی از جانب من گفت دروغ می‌گوید چرا این در تضاد با اصل کارکرد ما است.»

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی با بیان این مطلب افزود: «همه شما بسیج می شوید برای مشارکت. همه شما بسیج می شوید برای ایجاد نشاط اما این که لیست چه کسی بالا برود یا لیست چه کسی پایین بیاید را نداریم، اگر وارد این دعواها شویم نابود می‌شویم و این خدمتی را که می‌کنیم از دست می دهیم.»

او با بیان این که من دو دهه وسط این معرکه بودم اما اینجا که آمدم جا متفاوت است، تاکید کرد: بله موقعی نظری دارم، نظرم را صریح به مجموعه می‌گویم و شخص خودم هست می‌روم و صحبت می‌کنم. سیستم شهرداری خط قرمز است. الان ممکن است در جناجحها ‌ده‌ها گروه شوند و باهم دعوا کنند اما ما آن چه فرمایش رهبری و ملاک ایشان است، تبلیغ می‌کنیم و این که برویم پای حسن و یا حسین خط قرمز ما است، چون دیگران انتظار دارند.

شهردار تهران گفت: بله بنده بیرون یک ظرفیتی دارم این ظرفیتم را ممکن است بگویم که با این شاخص‌ها حسن آقا بهتر است یا حسین آقا اما در داخل شهرداری با امکان شهرداری با نام شهرداری و به نام جعل شهرداری حرام مطلق است و واقعا هر که را ببینیم برخورد صد درصد می کنیم. یعنی آب پاکی را دارم می ریزم روی دست همه. شهرداری فقط باید بیاید شهر را زنده کند تا مردم بیایند پای صندوق‌های رای.ضد انقلاب می‌گوید مشارکت پایین، ما میگویم مشارکت بالا.

زاکانی تصریح کرد: عین این ماجرا راجع به ستاد محلات هم هست. عده‌ای می‌گویند ستاد محلات را فلانی راه می‌اندازی برای کارسیاسی.یعنی اگر مدیر محله‌ای کار سیاسی در محله کند، نباید فردا باشد. سیاسی به معنی سیاسی جریانی است. من کاری ندارم با کی و با چی. تنها باید پرچم دین را بالا ببرد. پرچم ولی و امام جامعه را بالا ببرد. پرچم خدمت را بالا ببرد. ما اگر یک موفقیت از ماموریت انقلاب اسلامی را که به شهردارها و شهرداری و مدیریت شهری داده ،دنبال کنیم این الگو، الگوی ماندگار است و به سرعت در کشور تکثیر پیدا می کند.

او گفت: هم سیستم‌های نظارتی دقت می‌کنند و هم اگر به گوش خودم برسد بدانید به یک ساعت نمی‌کشد که اخراج می‌کنم.

کد خبر 819341
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • حزب الله سعید US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    چرا این شهردار منم منم میکنه هروقت کاری میخواهد بکنه آی من اینجا بودم آنجا بودم من این کارو کردم بابا پولشو داری می گیری