معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران از تقدیم لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ پایتخت خبر داد و گفت که این کار به زودی انجام می شود.

بودجه ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، امسال بودجه شهرداری براساس ۵ محور اصلی حمل و نقل، محیط زیست، ایمنی، مسائل فرهنگی و هوشمندسازی برنامه ریزی شد و مجید باقری در تشریح بودجه سال آینده پایتخت گفت: «در فصل بودجه قرار داریم و در نخستین گام با بخش بودجه مشارکتی کار را آغاز کردیم. یعنی علاوه بر آنچه که از طریق طرح «من شهردارم» برای ۸.۸ همت با اخذ نظرات شهروندان محقق می شود، برای مابقی بخش ها هم تدوین و به شورای شهر تهران در قالب پیشنهاد بودجه تقدیم خواهد شد.»

او در ادامه عنوان کرد: «امسال ۶۹ هزار میلیارد تومان بودجه تصویب شده بود و برای سال آینده ابتدا میزان درآمدها تعیین و پس از آن اولویت‌ها مشخص خواهد شد. در مسیر تعیین اولویت‌ها، ۵ مأموریت مهم شهرداری تهران مدنظر قرار می‌گیرد.» به گفته باقری جلسات متعددی با معاونین و مدیران کل و مسئولین در شهرداری تهران در حال برگزاری است تا نظرات و پیشنهادات در خصوص بودجه ریزی اخذ شود.

ماموریت های مستمر و غیر مستمر

بودجه دو فصل اساسی مستمر و غیرمستمر دارد که در فصل مستمر همانند رفت و روب شهر برآوردها مشخص است، ولی در غیرمستمر هنوز جمع بندی انجام نشده است. معاون شهردار تهران با بیان این مطلب تاکید کرد: «به محض کامل شدن جمع بندیها لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران حداکثر تا پایان دی آماده و تقدیم شورای اسلامی شهر تهران خواهد شد.»

کد خبر 819300
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha