روزنامه عبری جروزالیم پست جزئیات جدیدی از یافتن جسد پنج اسیر صهیونیست در نزدیکی جبالیا واقع در شمال نوار غزه منتشر کرد.

تونل حماس

به گزارش همشهری آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد که جسد پنج صهیونیست (سه سرباز و دو غیرنظامی) را از تونل‌های زیرزمینی در جبالیا بعد از کشته شدن آنها بیرون کشیده‌است.

اما این روزنامه عبری نوشت که پیدا کردن جسدها به یک باره نبوده‌است، چراکه ارتش دو جسد را حدود دو هفته قبل پیدا کرد سپس سه جسد را چند روز بعد در مکانی نزدیک به محل نخست یافت. ارتش فقط از شناسایی دو جسد نخست خبر داد و از اعلام شناسایی سه جسد دیگر اجتناب کرد «تا اینکه نیروهای صهیونیست در این منطقه عملیاتشان را تمام کنند».

جروزالیم پست نوشت که نگرانی واقعی وجود داشت که اعلام جزئیات بیشتر باعث شود نیروها در معرض خطر قرار بگیرند. تونلی که در آن جسدها پیدا شدند گسترده بود و در آن یک آسانسور و اتاق‌های بزرگ وجود داشت و به اتاق‌های جانبی تقسیم می‌شد.

این روزنامه نوشت که نیروهای اشغالگر از ۱۳ تُن مواد منفجره برای منفجر کردن کامل تونل استفاده کردند که این مسأله زمان زیادی طول کشید.

ارتش رژیم صهیونیستی نتیجه مشخصی را درخصوص زمان کشته شدن اسیران ارائه نداد و منابع نظامی گفتند که تحقیقات پزشکی قانونی در این پرونده همچنان ادامه دارد.

بعد از بیرون کشیدن جسدها، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که مقر زیر زمینی را منهدم کرده‌است.

کد خبر 818770
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha