دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ از فراهم شدن نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی در بوستان نهج البلاغه با هدف توسعه حمل و نقل برقی و مقابله با آلودگی زیست محیطی خبر داد.

جایگاه خودرو برقی

به گزارش همشهری؛ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت : این ایستگاه اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی در منطقه ۲ است که با هدف توسعه حمل و نقل برقی و مقابله با آلودگی زیست محیطی احداث و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات زیست محیطی شهر تهران برقی سازی در حمل و نقل را از جمله راهکارهای کاهش اثرات مصرف سوختهای فسیلی عنوان کرد و افزود: برقی سازی نیازمند زیر ساخت‌های مناسب است تا امکان استفاده از خودروهای برقی فراهم شود.

کریمی در پایان افزود: این ایستگاه دارای یک جایگاه شارژ سریع (DC) ۱۲۰ کیلو وات وچهار جایگاه شارژ کند(AC) ۷ تا ۸ کیلو وات است که امکان شارژ برای تمامی خودروهای استاندارد را فراهم کرده است.

وی افزود: در جانمایی محل جایگاه شارژ، رنگ آمیزی بستر با در نظر گرفتن زیبایی محیطی ، نصب استاپر، تأمین روشنایی محل در طول شبانه روز و نیز نصب استوانه‌های ترافیکی جهت جدا سازی جایگاه شارژ خودروها مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 818687
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha