تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و سپاهان را در خانه اش شکست داد

سپاهان

به گزارش همشهری آتلاین دیدار تیم های سپاهان و آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان آغزا شد که این بازی با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

داوران: سید وحید کاظمی

کمک ها: امیرمحمد داودزاده و علیرضا طاهرخانی

کارت زرد: برایان دابو، هادی محمدی، رضا اسدی و رامین رضائیان از سپاهان

کارت قرمز: رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی و هوگو آلمیدا (مربی) از سپاهان

گل: عارف حاجی عید (۸۰)

سپاهان با این شکست با همان ۲۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند و فرصت صدرنشینی را در روز تساوی استقلال از دست داد. آلومینیوم نیز با کسب ۳ امتیاز و با ۲۱ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

کد خبر 818450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • علیرضا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    ماشاالله به اراکیهای جسور وشجاع
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    تیم سپاهان در روزی که می‌توانست به صدر جدول لیگ برتر بیاید خودش گند زد البته فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وکمیته انصباطی و استیناف هیچکدام نمی‌خواهند تیمی جز استقلال قهرمان شود الان سه ماه هست کمیته استیناف رای به احتراز سپاهان و پرسپولیس نداده است و جالب‌تر کمیته انضباطی هم رای تخلف استقلال را اعلام نکرده است معلوم است باشگاه استقلال شتیل خوبی به اقایان داده‌ است که دارند به استقلال لطف میکنند وچیزی که امروز نمايان شد استقلال ادعا کرده باشگاه هوادار چهار ملیارد پول رصایت نامه بازیکانش را به استقلال پس داده است این هم یک نوع جعل اسناد میباشد هوادار اول دوازده ملیارد از پرسپولیس می‌خواست که پرسپولیس حاصر بود هشت ملیارد بدهند در اخر استقلال حاضر شد نه ملیارد بدهد جهت رضايت نامه که بعید میدانم دوفقره چک استقلال اصلا وصول شده باشد که بخواهند چهار ملیارد عودت بدهند