پسر ۲۱ ساله آمریکایی به جرم شکنجه و قتل برادر ۱۵ ساله‌اش به حبس ابد محکوم شد.

کودک آزاری

همشهری‌آنلاین: به نقل از میرر، پل فرگوسن، ۲۱ ساله، وقتی در شکنجه و آزار «تیموتی» برادر بیمار ۱۵ ساله خود تا سر حد مرگ به مادرش کمک می‌کرد، نمی‌دانست وارد چه جنایت هولناکی شده است.

شاندا واندر آرک، ۴۴ ساله، مادر خانواده که چند سال پیش از شوهر جدا شده بود، مسئولیت نگهداری ۵فرزندشان را بر عهده گرفت. اما نگهداری تیموتی بیمار برایش سخت شده بود و از این ماجرا خشمگین بود. او همچنین قصد داشت بار دیگر ازدواج کند اما نگهداری و مراقبت از تیموتی اجازه این کار را به او نمی‌داد. بنابراین شروع به شکنجه تیموتی کرد و پسر بزرگترش را نیز مجبور به همدستی با خود کرد.

حبس ابد به جرم قتل برادر بیمار | جزئیات این جنایت چیست؟

برادر تیموتی برای آزار دادن او سس فلفل تند بر روی بدنش می‌ریخت و او را شکنجه می‌داد. او سس تند را به زور در گلوی برادر کوچکترش می‌ریخت. او را از خوردن غذا محروم می‌کرد و ساعت‌ها او را در حمام آب یخ رها می‌کرد. پل و مادرش به پسر نوجوان دستبند می‌زدند و او را در کمد می‌خواباندند.

آنها فقط به او نانی آغشته به سس تند می‌دادند. تیموتی که به طرز وحشتناکی شکنجه می‌شد به شدت لاغر و استخوانی شده و در زمان مرگ ۲۸ کیلو بود. این شکنجه‌ها ادامه داشت تا اینکه یکی از همسایگان که متوجه این کودک آزاری شده بود، پلیس را در جریان قرار داد.

پلیس برای بررسی راهی خانه این خانواده شد که جسد تیموتی را در یک وان آب یخ یافت. تیموتی چندین ساعت در یخ بود و همانجا، جان باخته بود. پلیس مادر تیموتی را به جرم شکنجه دستگیر کرد و وقتی شاندا در اعترافاتش گفت که این اقدامات را با همدستی پسرش پل انجام داده است، پلیس پل را نیز دستگیر کرد. پل در بازجویی‌ها به شنکجه و آزار برادرش اعتراف کرد.

بدین ترتیب پنجشنبه گذشته، پل ۲ روز پس از محکومیت مادرش، به جرم قتل تیموتی در دادگاه شهرستان ماسکگون میشیگان محکوم شد. او با حداکثر مجازات، حبس ابد روبرو است و در ۲۹ ژانویه محکوم خواهد شد.

کد خبر 818434
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha