وزیر کشور درباره پیامک به برخی ماشین‌ها در طرح حجاب و عفاف گفت: ممکن است صاحبان ماشین خودرو خود را به افراد دیگری داده باشند که قوانین مربوطه را رعایت نکرده است ولی گزارش تخلفات برای صاحب خودرو می‌رود.

بدحجابي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا احمد وحیدی ادامه داد: صاحب ماشین می‌تواند بگوید من پشت فرمان نبودم و این درست است اما قانون فردی را که صاحب خودرو است را مسئول می‌داند پس با این وجود ممکن است اشتباهی رخ دهد و ناجا بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: اما معمولا آن‌ها به یک پیامک ترتیب اثر نمی‌دهند و وقتی که تکرار و معلوم شود فرد اصرار به عدم تمکین از قانون دارد، آنوقت برابر قانون رفتار می‌شود.

کد خبر 818426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • خسروجردی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    12 4
    تنها مشکل مملکت فقط حجابه اکررعایت شود کشورهیچ مشکلی نداره
    • فرجی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      2 4
      تنها مشکل مملکت حجاب نیست ولی بی حجابی ضمینه فروپاشی خانواده ها،ناامنی گسترده برای دختران وزنان.عامل افزایش تولدحرامزاده ها وقتل میلیونها جنین بی دفاع.بی رغبتی به تشکیل خانواده سالم.گسترده تر شدن بدگمانی حس نامنی درخانواده ها وافزایش طلاق وعواقب فرزندان طلاق وبحرانهای اجتماعی آنان ،نزول بلا مثل زلزله سیل بیماریهای واگیر.قحطی و... که وعده الهی هست بخاطر عدم امربه معروف وترک محرمات.و.. درضمن به جهت عقلی با بیحجابی زنان آزاد نیستند بلکه اسیر ودربند چشمهای هیز مردان چشمچران وبیزاری آنان از همسر وکاهش شان زنان خواهدشد .
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    9 3
    عجب توجیهی !! ایجاد نارضایتی عمدی !!
  • مهدی کرامت فر IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 6
    من طرفدار قانون و اجرای آن هستم. اما علاوه بر متخلفین قانون حجاب خواستار اعمال قانون در مورد پرونده های فساد اقتصادی و همچنین قمه کش ها هستم. د
  • محمد IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    9 1
    برای اعتراض فقط گزینه مندر محل نبوده ام وجود دارد و جای هیچ گونه اعتراضی برای مردم نمی گذارد باید گزینه های دیگری هم باشد شاید پلیس اشتباه کرده باشد دوم اینکه بنظر میرسد با گزارش افراد غیر مسوول هم پیامک ارسال میشود
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    4 2
    به وزير بفرماييد تكليف اونايي كه يكباره از پيامك اول ميپرين به پيامك ٤ چيه؟ اصلا كجا رسيدگي ميكنن؟ تا مراجعه ميكني بگي اشتباه هست و مثلا الان دومين پيامك هست نه چهارم !طوري برخورد ميشه گويا جاني هستي و دروغگو بعد كدام قانون و منطق ميگه اگر كسي مرتكب فرضن جرمي شد كس ديگري بايد تاوان دهد اين عدالت هست؟!!
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 2
    یکماه پیش پیامکی مبنی بر کشف حجاب در ساعتی برای اینجانب صادر شد که در آن ساعت در محل کار حضور داشتم و ماشین در پارکینگ شرکت پارک بود . با توجه به اینکه در شرکت دولتی هستم تمام اسناد مربوطه و فیلم دوربینها موجود است که در آن ساعت خروجی از شرکت نداشته ام . نکته جالب ماجرا جایی بود که پیامک زمانی که برای اینجانب ارسال شد زمان تخلف 5 دقیقه بعد اتفاق میفتاد و دوربینها پیش بینی کرده بودن که احتمالا همچین اتفاقی قراره بیفته . لطفا مزیر کشور در این رابطه توضیح بدهند