دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

ظرف خاک یا لیتر باکس روباتی گربه ویسکرز (Whisker's Litter-Robots) صاحبان گربه را از تمیزکاری گربه‌های‌شان معاف می‌کند.

لیتر باکس روباتی گربه

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از زد دی نت، گربه داشتن به این معنی است که وقتی باران می‌بارد یا هوا سرد است، گربه‌ را نمی‌توان به گردش برد. با این حال یک مشکل بسیار بزرگ وجود دارد و آن‌ هم نظافت کثیف‌کاری‌های گربه است.
بسیاری از اینکه بخواهند روزی چند بار لیتر باکس گربه‌ را تمیز کنند تا خانه‌ بوی بدی ندهد، متنفر هستند. با این حال اخیرا دستگاه لیتر روبات ویسکرز، مشکلم را حل کرده و زندگی‌ را برای کسانی که در خانه‌شان گربه دارند، تغییر داده است.

این توالت روباتی گربه، با تکنولوژی بالا ۷۰۰ دلار قیمت دارد و دارای دو نوع لیتر روبات ۴ و لیتر روبات ۳ است و همچنین لوازم جانبی مفیدی مانند بوگیر دارد که بوی بد را از بین می‌برد.

لیتر روبات ویسکرز ۴ به برنامه ویسکرز متصل می‌شود، و شما می‌توانید زمانی را که گربه شما در جعبه است، زمانی که یک چرخه جمع‌آوری و تمیز کردن در حال انجام است و زمانی که این چرخه کامل شود، متوجه شوید. همچنین کل تاریخچه رفتاری گربه را هم خواهید داشت که به بررسی وضع سلامتی‌اش کمک می‌کند.

این دستگاه حتی دارای ترازو هوشمندی است که در لیتر روبات ۴ تعبیه شده است، که به طور خودکار وزن گربه را هر بار که از آن استفاده می‌کند، ثبت می‌کند تا صاحب آن بتوانند هرگونه افزایش وزن یا کاهش وزن مربوطه را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 818107
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha