گربه‌ها و سگ‌ها جزو دوست‌داشتنی‌ترین حیوانات آپارتمانی هستند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این حیوانات را در منزل نگهداری کنند. علیرغم لذت بخش و شیرین بودن تجربه‌ی داشتن این حیوانات، لازم است تا نکات بسیار مهمی را درباره‌ی شرایط نگهداری آن‌ها بدانیم؛ چرا که این حیوانات نیز مانند انسان‌ها نیازمند وسایلی مثل جای خواب، ظرف غذا و... هستند.

خرید باکس گربه.png

اگر شما هم از سگ یا گربه در منزل خود نگهداری می‌کنید و درباره‌ی این وسایل اطلاعی ندارید، همراه ما باشید و راهنمای خرید باکس گربه و سگ و خرید قلاده سگ را تا انتها بخوانید.

راهنمای خرید باکس گربه

باکس گربه؛ یکی از ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز برای گربه‌هایی است که در منزل نگهداری می‌شوند. باکس گربه یک نوع باکس کوچک و قابل حمل است که برای جابجایی و حمل گربه از آن استفاده می‌شود. برای مثال زمانی که شما می‌خواهید سفر کنید، در سطح شهر گشتی بزنید و یا حیوان خود را نزد دامپزشک ببرید، برای جابجایی راحت و آسان گربه‌ی خود، به خرید باکس گربه نیاز دارید؛ چرا که این وسیله امکان حمل و نقل امن و عاری از دردسر را برای شما فراهم خواهد کرد.

از طرفی گربه‌ها نژادهای مختلفی دارند و بدن و اندازه‌ی آن‌ها با هم فرق می‌کند. بنابراین در هنگام تهیه و خرید باکس گربه باید اندازه و نژاد این حیوان را نیز در نظر گرفت.

اهمیت استفاده از باکس گربه

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که می‌توانید به راحتی گربه‌ی خود را بغل کرده و آن را از منزل خارج کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که گربه‌ها حیواناتی ترسو هستند و به محض قرار گرفتن در محیطی که در آن احساس امنیت نداشته باشند، ممکن است واکنش‌های عجیبی مثل فرار از خود نشان دهند. حتی اگر شما بخواهید برای گشتی شهری، گربه‎‌ی خود را درون ماشین بگذارید، امکان کلافه شدن و وحشت آن‌ها از صدای بوق ماشین‌های دیگر وجود دارد. در این حالت ممکن است گربه تمرکز شما را به هم بزند و شما نتوانید با دقت رانندگی کنید و باعث ایجاد حوادث ناخواسته‌ را برای خود و سایرین شوید.

بنابراین با توجه به توضیحات بالا و فارغ از این که گربه‌ی شما چقدر در منزل آرام و بی‌آزار هست، حتما برای جابجایی‌اش از یک باکس گربه استفاده کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خرید باکس گربه برای صاحبان این حیوان در بعضی کشورها به یک قانون تبدیل شده است و افرادی که از تهیه‌ی باکس سرباز بزنند، دامپزشک گربه‌ی آن‌ها را پذیرش و معاینه نخواهد کرد.

نکات مربوط به خرید باکس گربه

هنگام خرید این وسیله شما باید روحیه و اندازه‌ی گربه‌ی خود را در نظر بگیرید. اگر گربه‎‌ی شما در فضاهای تنگ و تاریک احساس ترس می‌کند و به شدت واکنش نشان‌ می‌دهد، از خرید باکس خیلی کوچک با محفظه‌های ریز خودداری کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به صورت امتحانی ابتدا سایز متوسط باکس را خریداری و استفاده کنید و اگر در آینده از اندازه‌ی آن رضایت نداشتید، آن را تغییر دهید تا اینطور گربه‌ی شما نیز اذیت نشود.

باکس بیش از حد بزرگ خطر آسیب دیدن گربه به خصوص در هنگام رانندگی را به دنبال دارد و باکس بیش از حد کوچک باعث ترس و اضطرابش می‌شود. هنگام خرید باکس گربه به این نکته هم توجه داشته باشید که باکس شما باید فضای لازم برای گذاشتن ظرف آب و غذا را هم داشته باشد.

باکس هایی که می‌توان برای گربه‌ها تهیه کرد، دارای انواع گوناگونی هستند و در سایزهای مختلفی هم تولید می‌شوند. این باکس‌ها با توجه به کاربردشان، انواع متفاوتی مثل باکس مخصوص هواپیما، باکس چرخدار و... دارند. شما می‌توانید با توجه به اندازه گربه‌ی خود و با مشورت با کارشناسان دیجی پت، بهترین خرید باکس گربه‌ را برای حیوان دلبندتان انجام دهید.

خرید باکس سگ

راهنمای خرید باکس سگ

باکس سگ؛ جعبه‌ای است که برای مواقع جابجایی و حمل سگ از آن استفاده می‌شود. این وسیله یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای نگهداری سگ است که کاربردهای بسیاری دارد. از آنجایی که سگ‌ها حیواناتی بازیگوش و پرانرژی هستند، جابجایی آن‌ها در فواصل طولانی مدت مثل سفر بدون باکس سگ، کاری خسته‌کننده و حتی حادثه‌آفرین خواهد بود. علاوه بر این، این باکس برای مواقعی که می‌خواهید سگ خود را برای معاینه نزد دامپزشک ببرید و یا حتی با ماشین خود گشتی در سطح شهر داشته باشید، نیز مناسب است.

به هنگام خرید باکس سگ باید نژاد و اندازه‌ی آن را حتما مدنظر داشته باشید؛ چرا که باکس‌های مختلف متناسب با نژاد این حیوان در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود و هر مدل باکس مناسب یک نژاد سگ است.

ویژگی‌های یک باکس سگ خوب و باکیفیت

اندازه‌ی استاندارد: سگ‌ها عاشق فضای باز هستند و در فضای بسته غمگین و افسرده می‌شوند؛ بنابراین شما باید در هنگام خرید باکس سگ، باکسی را انتخاب کنید که حیوان شما در آن احساس خفگی و کمبود فضا نکند. توجه داشته باشید که باکس بیش از حد بزرگ نیز باعث بازیگوشی حیوان شما می‌شود و شما را به زحمت می‌اندازد. داشتن فضای لازم برای گذاشتن ظرف آب و غذا نیز در این مورد ضروری است.

داشتن تهویه‌ی مناسب: وجود تهویه خوب در باکس سگ باعث می‌شود حیوان شما آسایش و راحتی بیشتری را در هنگام جابجایی تجربه کند. در این باره بهتر است باکسی را انتخاب کنید که دو طرف آن منافذ یا پنجره برای تهویه و تغییر هوا وجود داشته باشد.

ایمنی باکس سگ: در هنگام خرید باکس سگ، توجه داشته باشید که بدنه‌ی آن از ساختار محکمی برخوردار باشد و بتواند به خوبی از حیوان شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند. علاوه بر این بهتر است باکسی را انتخاب کنید که جای رد کردن کمربند خودرو را داشته باشد.

راهنمای خرید قلاده سگ

قلاده‌ی سگ؛ یکی از مهم‌ترین وسایل برای آموزش و تربیت سگ است و صرفا جنبه ظاهری و زیبایی ندارد. استفاده از قلاده در بسیاری از کشورها به صورت قانون درآمده که هم به نفع صاحب سگ و هم سایر افراد است. با توجه به ضرورت استفاده از قلاده برای این حیوان، باید در هنگام خرید قلاده سگ توجه داشت که قلاده مناسب باشد و به گردن سگ آسیبی نزند.

مزایای استفاده از قلاده‌ی سگ

آموزش و تربیت: بسیاری از قلاده‌ها به منظور آموزش سگ‌ها طراحی شده و نوعی ابزار آموزشی هستند. شما به کمک یک قلاده می‌توانید آموزش‌های اولیه و لازم را به سگ خود بدهید و تربیت‌اش کنید.

حفظ امنیت سگ: سگ‌ها حیواناتی بازیگوش هستند و با قرار گرفتن در محیط جدید ممکن است کنترل خود را از دست بدهند و گم شوند. استفاده از یک قلاده‌ی مناسب می‌تواند از سگ در برابر این آسیب‌ها به شدت جلوگیری کند.

جلوگیری از گم شدن: شما می‌توانید روی قلاده، پلاکی نصب کنید و روی آن اسم سگ، آدرس و شماره تلفن خود را درج کنید که در صورت گم شدن سگ، فرد یابنده بتواند با شما تماس بگیرد و حیوان را به شما تحویل دهد.

خرید قلاده سگ

معرفی دیجی پت

دیجی پت، یک پت شاپ آنلاین است که تمام لوازم حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. اگر شما هم صاحب یک حیوان خانگی هستید، باید بدانید که این حیوانات نیز برای زندگی به وسایل مختلفی احتیاج دارند. برای این کار می‌توانید به دیجی پت اعتماد کنید. قیمت لوازم حیوان خانگی را در سایت بررسی کرده و برای خرید لوازم حیوانات خانگی خود اقدام کنید.

کد خبر 663783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 1
    هر کسی سگ دارد را باید شلاق تعزیری زد تا دست از نگهداری حیوان نجس میان مردم بردارند. جای سگ محیط آزاده
  • GB ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    باکس معادل پارسی box نیست