سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت، خبری که با عنوان «رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی به روایت احمد توکلی» در برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر می‌شود را بازنویسی اشتباه از یک نامه‌ سال گذشته این نهاد با امضای احمد توکلی خواند.

احمد توکلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در توضیحات سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت آمده است :خبری که با عنوان «رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی به روایت احمد توکلی» در برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر می‌شود، بازنویسی اشتباه از یک نامه‌ای است که سال گذشته دیده بان شفافیت و عدالت با امضای آقای دکتر احمد توکلی رئیس هیأت مدیره این سازمان نوشته است.

به دنبال این نامه و پیگیری های دولت، منجر به برخورد با متخلفین و کنارگذاشتن برخی از عوامل ذی مدخل گردید.

دیده بان از علت بازنشر این خبر پس از گذشت حدود یکسال آن هم همراه با برخی اضافات کذب و افزودن نام برخی افراد بی ربط به پرونده و ارتباط دادن آن به پرونده فساد اخیر اطلاعی ندارد.

اما قطعاً بازنویسی آن می تواند در ذهن خوانندگان، القاء کننده نامه ای جدید با موضوعی جدید باشد.

دیده بان شفافیت و عدالت اعلام می دارد نامه سال گذشته ارتباطی با پرونده فساد جدید ندارد.

کد خبر 817122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    5 18
    فضای مجازی پر از دروغ و دروغگو است
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      2 0
      فضای مجازی بلای جان رانت خواران شده و تنها منبع خبری است که انها را رسوا می کندو به همین خاطر تمام هم و غم شان فیلتر کردن فضای مجازی شده
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    4 17
    خائن‌تر از جریان سلطه، مزدوران داخلی آن‌ها هستند. وقتی جریان سلطه با اقدامی ناجوانمردانه به هک کردن سیستم سوخت‌رسانی مبادرت می‌کند مزدوران وطن‌فروش داخلی با تمام توان اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند و پازل دشمن را تکمیل می‌کنند (با دروغ‌هایی مثل کمبود بنزین یا افزایش نرخ سوخت و...) ننگتان باد ‌ای وطن‌فروشان، حنای شما چوپان‌های دروغگو دیگر رنگی ندارد. اما بدانید که عرض خود می‌برید و زحمت ما می‌دارید.
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    14 3
    آبی که ریخته شد دیگه جمع نمیشه ضمنا مگه میشه آقای توکلی رانتی به ابعاد سیزده میلیون تن با ارز زیادی که لازمه وارداتش است را اشتباهی منعکس کند .
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      2 0
      آقای توکلی مستند نباشد اعلام نمیکند یکنفر از روستای ما با یکی از نمایندگان و سایر دوستانش یک رانتی برای واردات کامیون تشکیل داده اند کمتر از یکسال تریلیونر شده‌اند
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      5 0
      چطور همون پارسال به مردم اطلاع رسانی نشده!!!! بوی تهیدید یا تطمیع میاد
  • امین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 7
    از دشمن بدتر این غرب گدایان بیشرف ضربه میزنند
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    خوب یکم دیگه تاریخشو اونورتر می بردن اونم میشد کاردولت قبلی دیگه بجای سال گذشته می نوشت دوسال واندی نزدیک به سه سال گذشته کی می آمدتاریخشو نگاه کنه مگه الان نامه رومنتشرکردن که تاریخ دقیقشومردم همیشه مقصرمتوجه بشن؟حالا گیریم که بشن چی میشه ؟؟؟؟