مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

چند سالی است بازار آتلیه‌ها در شب یلدا برای عکاسی در دکورهای مخصوص داغ است. نکته جالب در این داغی بازار این است که نیاز به حضور در آتلیه‌های عکاسی نیست!

یلدا

به گزارش همشهری آنلاین چند سال است به واسطه گرانی بیش از حد هزینه دکور از یک سو و هزینه عکس گرفتن در آتلیه از سوی دیگر، اقدامی عجیب از سوی اتلیه‌ها در دستور کار قرار گرفته و بازاری تازه را رقم زده است.

در این فضا افراد عکسی از صورت خود را تحویل می‌دهند تا در جایگاه صورت فردی که با دکور عکس گرفته قرار داده شود.

به این ترتیب دیگر نیازی به پوشیدن لباس سنتی مخصوص شب یلدا و یا مخصوص مناسبت کریسمس وجود ندارد و افراد عکسی را تحویل می‌گیرند که صورتشان در آن جایگزین شده است اما خود درمحل دکور حضور نداشته‌اند.

در حالی که هزینه گرفتن هر فریم عکس بدون فایل در این دکورها حدودا ۱۷۰ هزار تومان است، هزینه جایگزینی صورت در این دکور چیزی در حدود هفتاد هزار تومان برای ابعاد ۱۶ در بیست و یک است.

در این راستا هنر فتوشاپ به کمک آتلیه‌ها آمده است تا بتوانند در شرایط کاهش مشتری، همچنان کسب و کار خود را سر پا نه دارند.

خبرنگاری در تماس با یک آتلیه دار که چنین خدمتی را در فضای مجازی فایل کرده است، کم و کیف آن را جویا شد. اگهی دهنده تاکید کرد باید تصویری واضح از صورت خودتان تحویل دهید. حدودا سه تا پنج دکور به شما پینهاد می شود و هر دکوری که مورد پسند بود، برایتان در نظر گرفته می شود و عکس با صورت خودتان در همان دکور به فرد تحویل داده می‌شود.

به گفته وی گرانی کاغذ چاپ و رشد تورم دلیل عمده افزایش خدمات عکاسی در ایران است.

کد خبر 816879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha