دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر هیأت عالی نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت:

بر اساس ماده 25 قانون مدیریت خدمات کشوری کارکنان دولت در بدو ورود باید سوگند یاد کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری، طاهریان که در مراسم اداری سوگند اعضای هیأتهای بدوی و تجدید نظر وزارت راه و ترابری سخن می گفت، تصریح کرد: هیأت رسیدگی به تخلفات همچون قضات و پزشکان با حیثیت و آبروی مردم سروکار دارند و تاکنون خلاء نبود سوگند نامه برای هیأتهای رسیدگی به تخلفات وجود داشت.

وی بیان کرد: بالاترین ناظر بر افراد وجدان آنهاست و با خواندن سوگندنامه افراد با خود عهد می بندند که پایبند به مفاد سوگندنامه باشند.
دکتر طاهریان ادامه داد: فرازهایی را که در سوگندنامه آمده است برگرفته از قانون اساسی و آموزه های دینی ما است و رعایت حقوق مردم اساس کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سوگندنامه هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری 21 مهرماه 1387 به تصویب هیأت عالی نظارت رسیده است، توصیه کرد: پس از خواندن سوگندنامه قصد کنید که تک تک موارد آن را با بهره گیری از تمام استعداد اجرا نمائید.

دبیر هیأت عالی نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم هیأتهای نظارت داشتن استقلال رأی است و این هیأتها قانون را مبنای تصمیم گیریهای خود می دانند و اگر غیر از این باشد از عدالت دور شده ایم.

در پایان این مراسم سوگندنامه توسط اعضای هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری وزارت راه و ترابری قرائت شد.

کد خبر 81683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز