دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

بارندگی شدید شامگاه یکشنبه (26 آذرماه) در بخش چمستان از توابع شهرستان نور در استان مازندران به چند دهنه و مسیر روستایی آسیب وارد کرد. به گفته مدیرکل مدیریت بحران مازندران، سقوط پل در روستای علی آباد مشکلاتی را ایجاد کرده است.

سيل

به گزارش همشهری آنلاین، حسینعلی محمدی در این باره به همشهری گفت: «بارندگی شدید سبب سقوط پل در روستای علی‌آباد در استان مازندران شد. علاوه بر مسدود شدن مسیرهای عبور، آب و گاز این روستا قطع شد. البته با اقداماتی که صورت گرفت، بلافاصله آب و گاز منطقه وصل شد.»

او ادامه داد: «آسیب به پل روستای علی‌آباد زیاد است و از سوی دیگر آب گرفتگی هنوز فروکش نکرده است. به همین دلیل، هنوز مسیر موقت و جایگزین برای تردد اهالی روستا در نظر گرفته نشده و ما منتظر فروکش کردن آب هستیم.»

مدیرکل مدیریت بحران مازندران عنوان کرد: «البته راه دسترسی موقت باید ایجاد شود که طراحی‌های آن در حالِ انجام است و به محض اینکه آب فروکش کند، اقدامات لازم نیز برای مسیر دسترسی موقت صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه پل اصلی سقوط کرده، در ادامه باید پل جدیدی جایگزین پل قدیمی شود.» او تاکید کرد که به غیر از سقوط پل، خوشبختانه به روستای علی آباد آسیبی وارد نشده است.

نور از جمله شهرستان های غربی مازندران است که از شامگاه ۱۳ آبان امسال تاکنون شاهد چهار مورد وقوع سیل بوده که در بروز این بلای طبیعی افزون بر جان باختن یک مادر و فرزند و آب بردگی 3 خودرو بلکه این واقعه طبیعی بیش از چهار هزار میلیارد تومان هم به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد شد.

بخش ۴۲ هزار نفری چمستان با ۸۵ روستا، در ۱۵ کیلومتری شهر نور واقع است. شهرستان نور با برخورداری از ۲۲۵ روستا و پارچه آبادی و پنج نقطه شهری در غرب مازندران قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

باران بارید آب قطع شد | آبرسانی با ۱۰ تانکر در نور، رویان و ایزدشهر

۲ مفقودی سیل مازندران پیدا شدند

کد خبر 816729
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha