مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ایجاد اختلال در ۶۰درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت گرفته است و در تلاشیم با اولویت به جایگاه‌های پرتردد در کلانشهرها و جایگاه‌های بین راهی، یک به یک جایگاه‌ها به صورت آفلاین در مدار قرار گیرند.

جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، جلیل سالاری در خصوص مشکل ایجاد شده در عرضه بنزین اظهار کرد: یک چالشی را در برخی جایگاه‌ها داشتیم که با تجربه گذشته ای که داشتیم، مشکلی وجود ندارد و در حال کار بر روی این مسئله هستیم.

وی افزود: برای اینکه مشکلی ایجاد نشود، ارتباط جایگاه‌ها با سامانه را قطع کردیم تا به صورت آفلاین سوخت گیری انجام شود.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: ایجاد اختلال در ۶۰درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت گرفته است و در تلاشیم با اولویت به جایگاه‌های پرتردد در کلانشهرها، و جایگاه‌های بین راهی، یک به یک جایگاه‌ها به صورت آفلاین در مدار قرار گیرند.

وی ادامه داد: تیم‌های تخصصی در سراسر کشور درحال کار هستند و حداقل زمانی ۶ تا ۷ ساعته نیاز هست تا شرایط سوخت‌گیری به حالت عادی بازگردد و تا پایان امروز، شرایط سوخـ‌تگیری به حالت عادی بازخواهد گشت.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: هیچ مشکلی برای سهمیه‌های بنزین به وجود نخواهد آمد و پس از بازگشت سامانه به حالت آنلاین، مردم می‌توانند دوباره از سهمیه‌های خود استفاده کنند.

کد خبر 816607
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha