همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز یکشنبه 27 اردیبهشت در دیدار مسئولان و مدیران رده‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و اداری استان کردستان، خدمت به مردم را در منطق اسلامی، ارزشی انسانی و حسنه ای الهی برشمردند و خدمت خستگی ناپذیر به مردم قدرشناس ایران را وظیفه سنگین همه مسوءلان و مدیران کشور خواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای خدمت به مردم کردستان را از جهات مختلف دارای اجر مضاعف دانستند و افزودند: نیاز بیشتر استان کردستان به کار و تلاش مسئولان و شرایط دشواری که دشمنان اصلی نظام به دست گروهک‌های مزدور برای مردم مظلوم منطقه و خدمتگزاران آنها به وجود آوردند، ‌خدمت به مردم کردستان را از ثوابی دوچندان برخوردار می‌سازد.

ایشان به مسئولان استان کردستان خاطرنشان کردند: تصمیم گیری مرحله مهمی در تحقق یک هدف و آرمان است اما فراموش نکنید که عمل به تصمیمات است که می‌تواند یک هدف را واقعاً محقق کند بنابراین در اجرای تصمیماتی که به نفع مردم منطقه گرفته می‌شود کاملا جدی و پیگیر باشید.

رهبر انقلاب اسلامی کارهای انجام شده در استان را خوب و استاندار کردستان را خدوم و باکفایت دانستند و افزودند: واقعیاتی که از خلال مشاهدات، گزارش‌های مردمی و بررسی هیأت‌های مختلف سفر، آشکار می‌شود نشان دهنده کمبودهای فراوانی است که فقط با "کار و تلاش خستگی ناپذیر" رفع خواهد شد.

ایشان اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی ارزشمند دولت و تحقق مصوبات دو روز پیش هیأت وزیران در سنندج را گامی بلند در حل مشکلات استان خواندند و به استاندار و مدیران رده‌های مختلف کردستان تاکید کردند: با تکیه بر خداوند و کمک گرفتن از مردم برای اجرای کامل این مصوبات کمر همت ببندید که البته مسوءلان مرکز هم باید به شما کمک کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تقویت ارتباطات و تفاهم معنوی و روحی میان مردم مومن و وفادار کردستان با مردم سایر مناطق کشور و سرمایه گذاری صنعتی و کشاورزی را از نیازهای اساسی استان کردستان دانستند و افزودند: مسوءلان استان در این زمینه نیز وظایف سنگینی دارند.

ایشان، انقلاب اسلامی را معجزه‌ای الهی دانستند و افزودند: آثار پربرکت این معجزه ماندگار، ‌در منطقه و جهان هر روز آشکارتر می‌شود و مسوءلان رده‌های مختلف کشور در پاسداری از چنین نظامی، وظایف بسیار خطیری دارند که به ویژه با کار و تلاش و خدمت به مردم ادا می‌‍‌شود.

در ابتدای این دیدار، استاندار کردستان در گزارشی از شاخص‌های مختلف استان گفت: طرح‌ها و برنامه‌های گوناگونی برای پیشرفت استان مصوب شده است که با اجرای آن‌ها چهره کردستان به مراتب بهتر از وضع کنونی خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین عصر روز یکشنبه از نمایشگاه سی طرح برگزیده مخترعان و نوآوران جوان استان کردستان بازدید کردند.

کد خبر 81651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز