هاآرتص به تازگی به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس بنیامین نتانیاهو حمله کرده و وی را اصلی ترین مشکل در چهارچوب وضعیت جاری رژیم صهیونیستی معرفی کرده است.

نتانیاهو - اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ها صهیونیستی آرتص، در جریان تداوم جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی که انتقادات زیادی را علیه نخست وزیر این رژیم برانگیخته است، در گزارشی وی را مشکل اصلی رژیم صهیونیستی معرفی کرده است.

این روزنامه در مقاله ای که به تازگی منتشر شده، می نویسد: اسرائیل می‌تواند گوش‌های خود را بگیرد و چشمانش را ببندد(در این رابطه شاهد هستیم که رسانه‌های صهیونیستی به ندرت تصاویر نابودی و ویرانی‌های ایجاد شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر می‌کنند) با این حال، بایدن در نگاه به جنگ غزه واقع‌بین‌تر بوده است.

هاآرتص در ادامه تصریح می‌کند: بایدن در جریان یک موضع‌گیری خطاب به نتانیاهو وی را یک دوست خوبی توصیف کرده که هم او و هم دولتش باید تغییر کنند. بایدن در عین حال، دولت کنونی نتانیاهو را محافظه کارترین دولت در تاریخ اسرائیل توصیف کرده است.

روزنامه هاآرتص در ادامه اینطور تاکید می‌کند: واقعیت بدتر از همه این‌ها است. دولت نتانیاهو هر چیزی به جز محافظه‌کار است. این دولت، یک دولتِ راست‌گرا و افراطی است که به دنبال اجرای یک کودتا در اسرائیل بوده و رویای الحاق سرزمین‌های بیشتر را به اسرائیل در سر دارد.

روزنامه هاآرتص در مقام جمع‌بندی می‌نویسد: نتانیاهو در راستای خیر اسرائیل رفتار و اقدام نمی‌کند بلکه صرفا به بقای سیاسی خود می‌اندیشد. بایدن باید بداند که مشکل اصلی اسرائیل، «ایتامار بن گویر» و افراد شبیه به او نیستند بلکه مشکل اصلی، خودِ نتانیاهو است.

این روزنامه پیشتر در موضع‌گیری دیگری عنوان کرده بوده که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کابینه رژیم صهیونیستی، «مسئول بلایی است که بر سر اسرائیل آمد».

کد خبر 816282
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha