کادر فنی پرسپولیس در پایان دربی از مصاحبه استقلالی‌ها درخصوص تمام شدن امتیاز مفت سرخ‌ها با آمدن کمک داور ویدیویی خشمگین شدند و سید جلال حسینی به این موضوع واکنش تندی نشان داد.

دربی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ هرقدر خود دربی تهران تدافعی و محتاطانه بود، مربیان و بازیکنان ۲تیم بعد از پایان مسابقه با جسارت و بی‌پروایی تمام به هم یورش بردند و مرزهای خشونت کلامی را جابه‌جا کردند. استقلالی‌ها که این بازی را به لطف VAR با تساوی به پایان رسانده بودند، بعد از پایان مسابقه به حریف سنتی کنایه زدند که دوران کسب امتیازات مفت به پایان رسیده است.

این سرمشق تمامی مصاحبه‌های استقلالی‌ها بود که خشم طرف مقابل را برانگیخت و باعث شد به‌طور مشخص جلال حسینی بگوید: «اگر کمیته انضباطی به مصاحبه استقلالی‌ها ورود نکند به بدترین شکل ممکن جواب خواهیم داد.» خب برادر دیگر می‌خواستید چه بگویید که نگفتید؟ شما هم پابه‌پا پیش رفتید، بیانیه دادید و ۴۰فقره شکایت مطرح کردید. هنوز چیزی برای گفتن باقی مانده!؟

کد خبر 816172
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ali IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 1
    با اختلاف بدترین و بی روح ترین دربی جهان همین بازی دوتا تیم مفت خور تهرانیست که فقط فحاشی دو تیم نسبت به هم و طرفدراشون بههم ازش بیرون میاد و غیر اینا چیزی برا ارائه ندارن ، حتی طرفداراشون به بازیکنای خودی هم بعضا رحم نمیکنن و بهشون فحاشی میکنن ( نمونش نعمتی که بنده خدا استوری زده بود که بخودم فحش بدین و با خونوادم کاری نداشته باشین )
  • محمدپرسپولیسی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    اصفهان تمام بودجه کشورروکشیده بالا وکسی هم جوابگو نیست.نوبت ماهم می رسد..