رئیس مجلس ملی پاکستان حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم و ضمن ابراز همبستگی با دولت، ملت و مجلس جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که کشورش رنج برادران ایرانی را در پی این حمله بزدلانه درک می‌کند.

رئیس مجلس پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی پارلمان پاکستان با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن برای دفتر ایرنا در اسلام‌آباد ارسال شد، اعلام کرد: راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان با محکومیت حمله تروریستی به نیروهای پلیس ایران در استان سیستان و بلوچستان، مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت و ملت ایران همچنین مجلس شورای اسلامی ابراز می کند.

وی افزود: ما در پاکستان رنج برادران ایرانی در پی این حمله بزدلانه را درک و با خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان ابراز همدردی می‌کنیم.

راجا پرویز اشرف تاکید کرد: تروریسم به هیچ مذهبی تعلق ندارد، دشمن بشریت است و پاکستان تروریسم را در همه اشکال و ظواهر آن به شدت محکوم می‌کند.

رئیس مجلس ملی پاکستان بر لزوم همکاری‌های مشترک در منطقه برای ریشه کنی پدیده شوم تروریسم تاکید کرد.

سفیر پاکستان در جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی حمله عناصر تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد و شهادت ۱۱ نفر از نیروهای پلیس را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

بامداد جمعه ۲۴ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

گروهک جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای حمله ترویستی به مقر انتظامی در راسک را بر عهده گرفته است.

کد خبر 816132
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    رئیس مجلس پاکستان محکوم نکنه محکوم هیچ فایده نداره پناه گاه نده تجهیز تمویل نکنه تروریست ها
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    باور نمیکنیم‌ از ته دلش باشه
  • Rezaei IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    معلومه کار خودشونه اگ ایران ناامن بشه اولین کساییکه میخان از اب گل الود ماهی بگیرن پاکستانی ها هستن شما برید تاریخو بخونید چقدر پاکستان طی این چند سال به خاک افغانستان حمله کرده و میخاستن اندکی از خاکشونو بگیرن که مثل سگ کشته شدنو نشستن سر جاشون
  • احمدی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    حرف مفت زده ایران محکم جواب موش دواندن پاکستان را بدهد