یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۵
۰ نفر

طرح پرداخت الکترونیکی پول بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت در 2 جایگاه در تهران راه‌اندازی شد.

به گفته مسئولان، قرار است این طرح تا اواسط خرداد ماه، در 15 جایگاه در تهران راه‌اندازی شود. با اجرای این طرح، مصرف‌کنندگان می‌توانند بدون پرداخت وجه نقد از اعتبار موجود در حساب‌های بانکی عضو شبکه شتاب، وجه بنزین را به‌صورت غیرنقدی به حساب جایگاه دار منتقل کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، باقر قائمی، مجری این طرح در مراسم بهره برداری این طرح بیان داشت: هم‌اکنون 2 جایگاه میدان فردوسی و خیابان شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان به این سامانه مجهز شده‌اند.

هادی سپانلو، مسئول بانک مجری این طرح نیز در این مراسم گفت: تلاش داریم تا پایان شهریور 300 جایگاه در سراسر کشور به این سامانه مجهز شود. 

وی با بیان اینکه حدود 2400جایگاه عرضه سوخت در کشور داریم، افزود: با توجه به زیرساخت‌های مخابراتی 1600 تا 2000 جایگاه، آمادگی اتصال به این سامانه را دارند و تا پایان امسال قرار است50‌تا‌60 درصد جایگاه‌ها در سراسر کشور به این سامانه مجهز ‌شوند.

سپانلو با اذعان به اینکه تاکنون 885‌کارت سوخت به این سامانه مجهز شده‌اند گفت:برای اجرای این طرح از خطوط مجزا و پر سرعت استفاده شده است.  ‌دارندگان کارت سوخت هم که خواهان استفاده از این سامانه هستند باید برای اتصال کارت‌سوخت خود به یک حساب بانکی عضو شتاب به شعبه‌های بانک ملت مراجعه کنند.

کد خبر 81600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز