همشهری آنلاین: مهلت ارسال مستندات به انضمام فرم تکمیل شده برای همه روزنامه‌نگاران حداکثر 31 اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید

روزنامه‌نگاران آزاد نیز می‌توانند مدارک خود را شخصاً به واحد خبرنگاران اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و در استان‌ها به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوط تحویل دهند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ‌برنامه ثبت اطلاعات روزنامه‌نگاران علاوه بر تخصیص سهام عدالت، در سایر برنامه‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعم از بیمه، صدور کارت خبرنگاری وغیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین روزنامه‌نگارانی که از طرق دیگر سهام عدالت دریافت کرده‌اند هم باید نسبت به تکمیل اطلاعات خود در این نرم‌افزار اقدام کنند.

در اطلاعیه‌ای که این روابط عمومی منتشر کرده آمده است‌: همان‌طور که قبلا نیز بیان شده است طرح واگذاری سهام عدالت به خبرنگاران تمامی کارکنان هیات‌های تحریریه رسانه‌ها شامل مدیرمسوول، سردبیر، معاون سردبیر تحریریه، دبیر سرویس، معاون دبیر سرویس، خبرنگار، گزارشگر، تنظیم کننده اخبار و مطالب، نویسنده، مترجم، طراح، کاریکاتوریست، عکاس خبری و مشاغل مشابه در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، موسسات خبری، مجلات با هردوره انتشار (اعم از سالنامه، فصلنامه، ماهنامه، هفته‌نامه، دوهفته‌نامه و ...) با هر زمینه موضوع و روش اعم از دولتی و خصوصی، دارای مجوز فعالیت‌ رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و افراد تحت تکفل آنها را در بر خواهد گرفت.

هم‌چنین مهلت ارسال مستندات فوق به انضمام فرم تکمیل شده برای همه روزنامه‌نگاران حداکثر 31 اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید و مدیران عامل خبرگزاری‌ها و مدیران مسئول نشریات باید تا این تاریخ نسبت به تکمیل فرم‌های موجود در نرم‌افزار که در لوح فشرده تحویل شده، برای کلیه شاغلان روزنامه‌نگار در دفتر مرکزی و هم‌چنین همکاران دفاتر سرپرستی تحت پوشش خود در سراسر کشور اقدام و آنها را به همراه سایر مستندات براساس فراخوان اعلامی تحویل دهند.

پرسشنامه‌ و برنامه ثبت اطلاعات روزنامه‌نگاران و راهنمای تکمیل آن از طریق سایت اینترنتی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به نشانی www.press.gov.ir قابل دسترسی است.

طبق این گزارش آن دسته از مدیران مسئول نشریات سراسری که تاکنون موفق به دریافت برنامه ثبت اطلاعات روزنامه نگاران نشده‌اند، علاوه بر سایت مذکور می‌توانند به واحد خبرنگاران اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مراجعه کنند.

روزنامه‌نگاران آزاد نیز می‌توانند مستندات مذکور را شخصاً به واحد خبرنگاران اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و در استان ها به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوط تحویل دهند.

کد خبر 81533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز