«سومین جشنواره ادبی فلسطین» که یک جشنواره مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه های جایزه جهانی فلسطین است، با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین و «غزه»، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

جشنواره  فلسطین

همشهری آنلاین - گروه فرهنگی: «سومین جشنواره ادبی فلسطین» که یک جشنواره مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه های جایزه جهانی فلسطین است، با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین و «غزه»، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

  • بخش های جشنواره

در سومین دوره جشنواره ادبی فلسطین، برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین و «غزه»، مقاومت و آرمان آزادی سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده‌اند، بررسی و انتخاب خواهند شد. در این جایزه، آثار در شاخه‌های زیر بررسی و داوری می‌شوند:

۱ - داستان و شعر بزرگسال

۲ – داستان و شعر کودک

۳ - داستان‌ کوتاه(داستانک)

  • جوایز و هدایا

نفرات اول ۱۰ میلیون تومان

نفرات دوم ۸ میلیون تومان

نفرات سوم ۵ میلیون تومان

به همراه اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان.

مهلت ارسال آثار

علاقه‌مندان به شرکت در «سومین جشنواره ادبی فلسطین» می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری با ذکر مشخصات کامل (شامل: نام، نام خانوادگی، کدملی، سن، تحصیلات، نشانی کامل پستی، ایمیل، تلفن منزل و همراه) به نشانی الکترونیکی زیر ارسال کنند:

anjomanghalam۱۳۹۳@gmail.com

(دبیرخانه جشنواره داخلی فلسطین)

کد خبر 814718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha