سامانه پیامکی وزارت بهداشت با سربرگ V.behdadht پیامکی را برای مردم ارسال کرده و برای تکمیل اطلاعات سلامت محور تنها روی لینک ارسالی کلیک کنید و سایر لینک‌های ارسالی از دیگر سرشماره‌ها می‌تواند جعلی باشد.

پویش ملی سلامت

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت بهداشت طرح ملی پویش سلامت را آغاز کرده است. این پویش در فاز اول دو عامل مهم دیابت و پرفشاری خون را بررسی می‌کند که بر مرگ و میر و از کار افتادگی افراد تاثیر دارد ولی قابل پیشگیری است.

متولیان حوزه سلامت ارسال پیامکی برای مشارکت آنلاین مردم را آغاز کرده (اینجا بخوانید) و از امروز پیامکی تحت این مضمون برای افراد ارسال می‌شود؛ «هموطن عزیز سلام. نظام بهداشتی کشور با هدف کنترل و کاهش بیماری پرفشاری خون و دیابت برای اشخاص ۱۸سال و بالاتر، شما ربا به این پویش همگانی دعوت می‌کند. لطفا فرم زیر را پر کنید. وزارت بهداشت - همراه اول»

لینک ارسالی از سوی وزارت بهداشت هم به نشانی health.mci.ir و هیچ وب‌سایت دیگری هم برای این پویش تعریف نشده است. بر این اساس توصیه اکید می‌شود که در مواجهه با پیام‌های مشابه از سایر سرشماره‌ها یا سربرگ مشابه وزارت بهداشت روی لینک‌های ارسالی دیگر کلیک نکنید که ممکن است جعلی باشد.

لازم به ذکر است که شرکت در پویش کاملا رایگان است و برای شرکت در این پویش نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. مراقب سارقین مجازی باشید و روی پیام‌های مشابه کلیک نکنید. به هیچ عنوان وارد لینک دیگری نشوید و اطلاعات بانکی‌تان را برای شرکت در این پویش در هیچ سامانه‌ای ثبت نکنید.

بیشتر بخوانید:

پایش ۲ بیماری مرگبار برای ۵۴ میلیون ایرانی

تشخیص دو بیماری مهم در افراد بالای ۱۸ سال ایران

کد خبر 814387
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حمیدرضا رستمی CH ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    بیمار
  • شهروند IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    پیامک را حذف کردم !!!!!
  • حسين اكبري IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اينجانب ديابتي نوع b وفشارخون بالا وداشتن ٣ استنت درقلب ٢٥ ساله دارو ميخورم وزن ٧٩ وقد١٧٧ سانت ٦٥ ساله بازنشسته ام
  • علی اصغر امیر خانی EE ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    قند بالا دارم
  • سعید موسی نژاد IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    طرح خوبی است