هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که نمایش آنها در بازی با تراکتور دور از حد انتظار بود.

احمد زنده‌روح

همشهری آنلاین- دهمین بازی گل‌گهر در لیگ برتر با اولین شکست آنها در خانه همراه بود. شاگردان اوزونیدیس در لیگ امسال در سیرجان شکست نخورده بودند ولی این طلسم در بازی با تراکتور شکست. احمد زنده‌روح، هافبک گل گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین در مورد این بازی توضیح داد: «بازی آنطور که ما می‌خواستیم نبود و مثل همیشه بازی نکردیم. ما از روزهای خوب خودمان فاصله داشتیم و متاسفانه برای اولین بار در این فصل در خانه باختیم که اصلا دوست نداشتیم چنین اتفاقی را تجربه کنیم.»

او در مورد اینکه آیا تراکتور از لحاظ فنی شایسته برتری در این بازی بود، تاکید کرد: «آنها تیمی قابل احترام هستند که بازیکنانی با کیفیت و کادر فنی با تجربه‌ای دارند ولی گل‌گهر چیزی کمتر از تراکتور نداشت. دلیل برد تراکتور بد بودن تیم ما بود و اگر خودمان بازی همیشگی را انجام می‌دادیم، شک نکنید که تراکتور نمی‌توانست به برد برسد.»

از زنده‌روح در خصوص نتایج نه چندان خوب گل‌گهر در لیگ امسال سوال کردیم که گفت:‌«خودمان هم قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم ولی 2بازی عقب افتاده داریم که اگر آنها را ببریم شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد. همه بازی‌های لیگ سخت است و مسئله مهم این است از هر بازی درس بگیریم و در مسابقع بعدی با کیفیت‌تر از بازی قبلی باشیم.»

زنده‌روح در خصوص اینکه گل‌گهر قرار گرفتن در کجای جدول را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: «ما دوست داریم به بالای جدول برسیم و خودم معتقدم که می توانیم بیا تیم‌های بالای جدول و مدعیان رقابت کنیم. باید تا اتمام نیم فصل اول بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و به جمع بالانشین‌ها اضافه شویم.»

کد خبر 814366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha