امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: دشمنان خواستند مرزهای جغرافیایی ایران و عراق را بر هم بزنند اما بسیج اجازه نداد.

رضا نوری

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ است که توسط امام راحل شکل گرفته است، اظهار کرد: این فرهنگ‌ سبب شد تا در زمان انقلاب ملت ایران وارد میدان شوند و رژیم طاغوت شاهنشاهی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: بعد از آن نیز این فرهنگ بسیجی بود که سبب شد تا در زمان هشت سال دفاع مقدس ملت در مقابل استکبار ایستادگی کند و به پیروزی برسد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: بعد از هشت سال دفاع مقدس دشمنان فتنه هایی را در کشور ایجاد و از آن ها حمایت کردند اما وجود بسیج و فرهنگ بسیجی در کشور سبب شد تا از آن فتنه ها نیز سربلند خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از پیامدهای مهم فرهنگ بسیجی مقاوم سازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: هم اکنون فرهنگ بسیجی به خارج مرزهای کشور نیز صادر شده است و سبب شده تا نقشه های دشمنان را در خاورمیانه نقش بر آب کند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: دشمنان خواستند مرزهای جغرافیایی ایران و عراق را بر هم بزنند اما بسیج اجازه نداد.

وی تاکید کرد: فرهنگ بسیجی طوفان الاقصی را به وجود آورد و این فرهنگ اجازه نمی دهد آمریکا در منطقه جولان دهد و منافع کشورها را بدزدد.

حجت الاسلام نوری گفت: با فرهنگ به وجود آمده در ملت ها آن ها بیش از پیش مقاوم تر شده و آمریکازدایی در منطقه را شروع کرده اند.

وی افزود: بارها پایگاه های آمریکایی ایجاد شده در خاورمیانه مورد هدف موشک ها قرار گرفته اند که این امر به معنای قدرت جبهه مقاومت است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در روز دوم عملیات طوفان الاقصی رژیم اسرائیل از قدرت های استکباری تقاضای کمک کرد که نشان از ترس آنها از جبهه مقاومت و روحیه بسیجی است.

کد خبر 814089
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha