یک پنت‌هاوس در بالای یک برج ۷۱طبقه در دوبی، به قیمت ۱۳۶میلیون دلار فروخته شده تا رکورد جدیدی در بازار مستغلات آسیا ثبت شود.

palm-jumeirah-image-1.jpg

همشهری آنلاین: این پنت‌هاوس ۵خوابه، یک خانه مجلل با متراژ بیش از ۲هزار مترمربع است که بر بالای «برج‌های اقامتی کومو » ساخته می‌شود. این برج در حال ساخت است و هنوز تمام نشده ولی استقبال از فروش آن بسیار بالا بوده و برای همین قیمت آپارتمان‌های آن بسیار بالاست. این برج درمنطقه جمیرا در کنار جزایر مصنوعی ساخته شده در خلیج‌فارس قرار دارد. این منطقه، یکی از گران‌ترین بازار مستغلات دنیاست.
برج‌های کومو در حال ساخت هستند و انتظار می‌رود کار ساخت آنها تا سال۲۰۲۷ تمام شود. رکورد قبلی فروش پنت‌هاوس در دوبی به همین چندماه پیش برمی‌گردد که که یک آپارتمان در بالای برج یک هتل، به قیمت ۱۱۴میلیون دلار فروخته شد. با توجه به اینکه این آپارتمان هنوز تکمیل نشده، پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن بعد از اتمام کار برج بالاتر هم برود.

بیشتر بخوانید:

این پنت‌هاوس گران‌ترین آپارتمان دنیا در خارج از اروپاست؛ گران‌ترین پنت‌هاوس دنیا در بالای برج اودئون در موناکو قرار دارد که قیمتش به ۴۴۰میلیون دلار می‌رسد. بعد از آن پنت‌هاوس دی بر منطقه‌ای مشرف بر هاید پارک لندن قرار دارد که ۲۳۷میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

کد خبر 813798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    5 1
    سلام واقعا اینها این پول از راه حلال در آوردن ما که در نون شب محتاجیم نمی‌دانیم شب چطور صبح کنیم یکی هزار میلیارد دلار می‌بره خدایا میبینی یک کاری بکن کم آوردم
  • میثم IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 0
    خوردن چای دبش اونجا حال میده مبلغ چای دبش کجا این مبالغ خرده کجا در مقابل ی لیوان چای دبش
  • ماتادور IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آفتاب بگیری دمنوش چای دبش بخوری