نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: غزه باید خلع سلاح شود و ارتش صهیونیستی تنها طرفی است که می‌تواند این امر را محقق کند نه نیروهای بین المللی.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که نیروهای ما در خانیونس هستند و با برنامه می‌جنگند.

وی تاکید کرد: با فرزندان خانواده‌های اسرا دیدار کردیم و برای بازگرداندن اعضای خانواده های آن‌ها از غزه هرکاری انجام می‌دهیم. از اسرای آزاد شده شنیدم که در مدت اسارتشان در غزه تعرضاتی به آن‌ها شده است. جنایت‌های علیه اسرای زن در غزه انجام شد و سازمان‌های بین‌المللی هیچ چیزی در این خصوص نگفتند. ما تلاش می‌کنیم که تمام اسرای نظامی و غیرنظامی را بازگردانیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که از طریق عملیات زمینی موفق شدیم که ۱۱۰ اسیر را بازگردانیم و این تنها راه بازگرداندن دیگر اسرا است.

نتانیاهو در ادامه گفت که مناطق جبالیا و خانیونس را محاصره کردیم و هیچ جایی وجود ندارد که نتوانیم به آن برسیم و نظامیان ما رو در رو می‌جنگند.

وی گفت: با از دست دادن نظامیان خود در این جنگ بهای زیادی می‌دهیم. به خانواده‌های نظامیان کشته شده می‌گویم که ما در کنار هم می‌جنگیم و به جنبش حماس پایان می دهیم و اسرا را باز می‌گردانیم.

نتانیاهو افزود: غزه باید خلع سلاح شود و ارتش صهیونیستی تنها طرفی که می تواند این امر را محقق کند نه نیروهای بین المللی. تنها راه پایان جنگ این است که ضربه سختی به حماس وارد کنیم و از کشورهای جهان می خواهم که برای تحقق این امر در کنار ما بایستند.

کد خبر 813546
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، و احتمالا کانادا به کمک صهیونیست ها به جنگ زن و بچه در غزه آمدند.
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    نتانیاهو وحشی در حال تبدیل شدن به یک دیکتاتور است
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    جامعه بین‌الملل باید به فکر انحلال دکترین صهیونیسم باشد جهان دیگر باید به این موضوع بیاندیشد که دکترین صهیونیسم را ریشه کن کند تا آرامش به سرزمین‌های اشغالی بازگردد. در حالی وارد شصت و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی می‌شویم که صهیونیست هایی که سیستم های جاسوسی و نظامیان آنان در برابر نیروهای مقاومت توان رویارویی ندارند و از آغاز حملات تاکنون دستاوردی نظامی نداشته اند و نسل کشی در غزه را در پیش گرفته اند، اذعان کرده اند که جنگ تا پایان سال میلادی جاری و چه بسا نخستین ماه سال بعد ادامه داشته باشد. به گفته یونیسف بیمارستان‌های غزه به میدان جنگ تبدیل شده و کودکان که نیمی از جمعیت نوار غزه را تشکیل می دهند، اهداف حملات این رژیم هستند.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    حمله موشکی از لبنان به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست منابع خبری از حمله موشکی از جنوب لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.