دستیار رئیس جمهور گفت: هیچ فرد و مقامی حق ندارد با هر بهانه ای به حقوق شهروندان تعرض کند و اقدام و رفتار فراقانونی داشته باشد، با ناقضین به حقوق مردم و مرتکبین رفتارهای فراقانونی برخورد شود.

سکینه سادات پاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سکینه سادات پاد» دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی ، نمایش چهره شهروندان در فرودگاه، برخی ایستگاه های مترو و راه آهن در مشهد را مصداق نقض حقوق شهروندی دانست و عنوان کرد: این اقدام کرامت انسانی و حریم خصوصی را نقض می‌کند و در واقع ناقض اصول ۲و ۲۵ قانون اساسی است.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی با بیان اینکه نمایش چهره شهروندان، مصداق نقض حقوق شهروندی است، گفت: هیچ فرد و مقامی حق ندارد با هر بهانه ای به حقوق شهروندان تعرض کند و اقدام و رفتار فراقانونی داشته باشد، با ناقضین به حقوق مردم و مرتکبین رفتارهای فراقانونی برخورد شود.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی با فراقانونی خواندن این اقدام خاطر نشان کرد: هیچ فرد و مقامی حق ندارد با هر بهانه ای به حقوق شهروندان تعرض کند و اقدام و رفتار فراقانونی داشته باشد.

پاد با تاکید اینکه با ناقضین به حقوق مردم و مرتکبین رفتارهای فراقانونی برخورد شود، بیان کرد: از استاندار محترم خراسان رضوی انتظار می رود به عنوان نماینده عالی دولت مردمی که حفظ کرامت شهروندان پیوست ناگسستنی تمام تصمیمات واقداماتش است به این موضوع ورود کند و با ناقضین به حقوق مردم و مرتکبین رفتارهای فراقانونی برخورد شود.

کد خبر 813430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    11 0
    با کیه این خانم چی میگه حقوق شهروندی کجا بود کلمه ای به نام حقوق شهروندی ما نداریم
    • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      5 0
      بزرگوار تازه از غار اصحاب کهف بیرون آمده اند ؛ البته منظورم از سفرهای خارج شان می باشد و اینجا را با ینگی دنیا اشتباه گرفته اند !
  • مجتبی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    حالا الان مخالف قانونه یعنی چی ، خوب چرا جمع نمیکنن اینارو،،،اگه مخاف صریح قانونه