معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مربوط به بازی امروز تیم‌های پرسپولیس تهران و الدحیل قطر که قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود را اعلام کرد.

پلیس راهور

به گزارش همشهری آنلاین از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه، گفت: بدلیل اهمیت این بازی و حضور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی ، پلیس راهور تهران بزرگ جهت سهولت تردد و رفت و آمد تماشاگران و سایر شهروندانی که در محورهای اطراف درحال تردد هستند ، تمهیدات ترافیکی را بدلیل شرایط خاص این بازی در معابر پیرامونی ورزشگاه در نظر گرفته است .

او با بیان اینکه در زمان برگزاری این دیدار، در محدوده آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودروها را خواهیم داشت، به تماشاچیان این بازی فوتبال توصیه کرد حتی المقدور از حمل و نقل عمومی مانند مترو و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده‌اند برای تردد در این محدوده استفاده کنند.

سرهنگ مومنی گفت: همچنین از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند، حتما در محل پارکینگ‌هایی که از قبل پیش بینی شده است استفاده کرده و از پارک در حاشیه معابر بزرگراهی بدلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف خودداری کنند.

کد خبر 813246
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha