فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به "علی کوچولو" و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد.

علی کوچولو-شرور

به گزارش همشهری آنلاین، سردار جلیلیان در گفت‌وگو با تسنیم از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به "علی کوچولو" و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این شرور که سوابق جنایی فراوانی از جمله ارتکاب قتل‌های مسلحانه متعدد، سرقت‌های مسلحانه، گروگانگیری مسلحانه، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت در سراوان و به خصوص منطقه گلشن داشت و بارها در فضای مجازی به صورت آنلاین رجزخوانی کرده و با سلاح و مهمات اقدام به تهدید می‌کرد و موجب نگرانی و احساس ناامنی بین مردم شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار داشت.

وی ادامه داد: پس از اینکه شرور مسلح موصوف و همدست مسلحش در یک عملیات در محاصره پلیس قرار گرفتند و پلیس اقدام به اجرای عملیات دستگیری کرد، به سمت پلیس آتش گشودند که ماموران با اتخاذ موضع و تاکتیک برتر از خود دفاع کردند و در این تبادل آتش، دست برتر پلیس موجب هلاکت هر دو شرور و ضبط سلاح و مهمات آنان شد.

کد خبر 813202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷❤ IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    8 3
    ماشاءالله فراجا. رحم نکنید به اشرار. قاطع و بیرحم باشید نسبت به کسانیکه به مال و ناموس و امنیت مردم دست درازی میکنند! خداقوت و سپاس فراوان.
  • araz IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    5 1
    رسانه های ایران با شطرنجی کردن چهره اشرار خودشونو سوژه کردن,,,اگه کسی دلیل این مسخره بازی رو میدونه بگه ما هم بدونیم,,,دیگه این علی کوچولو رو همه مردم سیستان میشناسن اگه ما ببینیم قیافشو ایشون به بهشت نمیرن?
  • ملت ایران IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    8 0
    متشکریم از نیروی های زحمت کش نظامی و انتظامی