همشهری‌آنلاین: نشست دست‌اندرکاران رسانه‌ها با جامعه علمی ارتباطات، شامگاه 24 اردیبهشت‌ماه به همت فرهنگسرای رسانه در هتل شیان برگزار می‌شود.

در این نشست که به مناسبت 27 اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات برگزار می‌شود، دکتر کاظم معتمد‌نژاد، پدر علم ارتباطات ایران، دکتر حسینعلی افخمی، مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عبدالله گیویان، استاد ارتباطات دانشکده صداوسیما، دکتر سعیدرضا عاملی، رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و دکتر حسام‌الدین آشنا، استاد ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) سخنرانی خواهند کرد.

در این نشست همچنین از تقویم رسانه که اتفاق‌های مرتبط با وسایل ارتباط جمعی در یک قرن گذشته در آن جمع‌آوری شده است، رونمایی می‌شود.

بحث و گفت‌وگوی اصحاب رسانه با استادان دانشگاه و پخش کلیپ‌هایی دربارۀ موضوعاتی همچون نقش آموزش دانشگاهی در ارتقای حرفۀ روزنامه‌نگاری و نقش و کارکرد فناوری‌های نو در ارتقای فعالیت وسایل ارتباط جمعی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این نشست است.

فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی‌ ـ هنری شهرداری تهران، 28 اردیبهشت سال گذشته نیز برنامه روز جهانی ارتباطات را در سالن ابن‌خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار کرد که این نشست با استقبال گسترده دست‌اندرکاران رسانه‌ها، استادان و دانشجویان ارتباطات همراه شد.

کد خبر 81303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز