معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منزل، جزئیات جریمه ورود غیر مجاز به محدوده را اعلام کرد.

طرح ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین؛ سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منزل، افزود: برابر مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا از ۱۲ آذرماه تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه طرح زوج و فرد خودروها در محدوده کاهش آلودگی هوا انجام خواهد شد؛ یعنی روزهای فرد خودروهایی که پلاک فرد دارند و روزهای زوج خودروهایی که پلاک زوج دارند می‌توانند در محدوده کاهش آلودگی هوا تردد داشته باشند.

وی افزود: در صورتی که خودرویی غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک شود، توسط دوربین‌های ثبت تخلف رصد می‌شوند و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از امشب طرح ممنوعیت شبانه کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین و تریلرها را در سطح معابر شهر تهران اجرا می‌کنیم، مأموران پلیس در ورودی‌های شهر تهران مستقر هستند و از تردد کامیون‌ها جلوگیری خواهند کرد.

مؤمنی بیان کرد: خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی هم توسط دوربین‌ها و مأموران در سطح معابر شهر تهران در صورت مشاهده اعمال قانون خواهند شد و خودروهای دودزایی که دارای معاینه فنی هستند در محل توسط پلیس ابطال معاینه فنی خواهند شد.

وی اضافه کرد: محدوده کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق است و از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به‌سمت شمال، بزرگراه شهید نواب به‌سمت شرق و بزرگراه شهید چمران به‌سمت شرق، بزرگراه همت به‌سمت جنوب و بزرگراه امام علی به‌سمت غرب است.

کد خبر 812980
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha