مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

۲مرد در جریان دو حادثه عجیب در پایتخت به قتل رسیدند و تحقیقات درباره این دو پرونده جنایی ادامه دارد.

همشهری آنلاین: نخستین پرونده با ناپدید شدن مرد میانسالی به جریان افتاد. وی اردیبهشت ماه امسال با یکی از دوستانش به نام ایرج از خانه بیرون رفت و از آن پس به طرز عجیبی ناپدید شد. آنطور که خانواده مرد گمشده می گفتند وی مشکل روحی و روانی داشت و قرار بود دوستش ایرج او را در بیمارستان روانی بستری کند. همین کافی بود تا دستور بازداشت ایرج صادر شود.

وی چندی قبل دستگیر شد و اگرچه اصرار بر بی گناهی داشت اما سرانجام بعد از گذشت ۷ ماه اسرار قتل دوستش را فاش کرد. وی گفت: آن روز با دوستم بهروز رفتیم تا وی را در بیمارستان اعصاب و روان بستری کنیم اما بیمارستان جا نداشت. در بین راه من رفتم در بیابان های قرچک مواد مصرف کنم چون خمار بودم اما دوستم بهروز مدام غر می زد و بهانه میگرفت که زودتر برویم. اعتراض او، مرا عصبی کرد تا اینکه با سنگ چند ضربه به او زدم. وقتی دیدم جان باخته از ترسم فرار کردم.

دومین جنایت نیز عصر روز شنبه یازدهم آذر در پارکی واقع در جنوب تهران رخ داد. مقتول در درگیری با چوب بیسبال به قتل رسیده بود. آنطور که تحقیقات نشان می داد مقتول در پارک با دوستانش روی نیمکتی نشسته و سیگار می کشید. دقایقی بعد قاتل و چند نفر دیگر وارد پارک شدند و به مقتول و دوستانش اعتراض کردند.

همین موجب شد تا درگیری میان آنها رخ بدهد و بعد از چند دقیقه قاتل به مقتول اعتراض کرد که چرا موتورسیکلت وی را به سرقت برده است. او تصور می کرد مقتول و دوستانش با انگیزه انتقام، موتور وی را به سرقت برده اند. همین موجب شد تا قاتل با چوب بسیبال ضرباتی به مقتول بزند و جانش را بگیرد.

به دنبال این حادثه، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کرده اند.

کد خبر 812772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha