مجموعه مستند «ستاره‌دار» با محوریت فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی از امشب روی آنتن می‌رود.

مستند

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند ۹ قسمتی «ستاره‌دار» به نویسندگی مهدی گودرزی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و تدوین مهدی محمودی، تولید شبکه مستند سیما است که از یکشنبه- ۱۲ آذرماه- ساعت ۲۰ روانه آنتن می‌شود.

این مجموعه مستند، روایتی از تاریخچه تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی در ایران است و این موضوع را از سال ۱۳۱۳، همزمان با تاسیس دانشگاه تهران تا سال ۱۳۷۸، مصادف با رخدادهای کوی دانشگاه بررسی کرده است.

مرور اتفاقات و رخدادهای سیاسی پیرامون دانشجویان، بخش اصلی این مستند است و نحوه شکل‌گیری تشکل‌های فعال دانشجویی به ویژه انجمن‌های اسلامی، قبل و بعد از انقلاب، مورد بررسی قرار گرفته است.

همه چیز درباره پخش اتاق شنود در شبکه ۳ تلویزیون

دانشجویان «ستاره‌دار» در تلویزیون

راویان اصلی مجموعه مستند «ستاره‌دار» فعالان دانشجویی در دهه‌های مختلف هستند و از جمله چهره‌های مشهور که در این مستند صحبت کردند می‌توان به محمد توسلی دبیر نهضت آزادی، سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد عطریانفر و ابراهیم اصغرزاده طراح تسخیر لانه جاسوسی، مهدی فضائلی، وحید جلیلی و سیدنظام‌الدین موسوی اشاره کرد.

عوامل تولید این مجموعه مستند عبارتند از: پژوهشگر: امیرحسین ثابتی، تصویربردار: محسن محمودی و مصطفی سیدالحسینی، طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی گودرزی و گرافیک: فرید خلیلی.

مجموعه مستند «ستاره دار» از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

کد خبر 812693
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha