پاداش گرفتن یا نگرفتن تیم ۹۸، به جدیدترین دعوای فوتبال ایران تبدیل شد.

تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، خدا را شکر فوتبال ایران نه‌تنها در بحث تولید دعوا و درگیری کاملا خودکفا شده و حتی بیش از نیاز چندین کشور می‌تواند چالش و اصطکاک داشته باشد، بلکه این ظرفیت را دارد که گذشته‌های دور را هم شخم بزند و جنگ و جدل‌های جدید از آن بیرون بکشد.

این اتفاق، امروز در مورد بازی تاریخی ایران و استرالیا که هشتم آذر سال ۱۳۷۶ برگزار شد، رخ داده است. در حالی چند روز پیش به بهانه بیست‌وپنجمین سالگرد آن بازی شاهد تکرار خاطره‌بازی اهالی فوتبال بودیم، ناگهان این ادعا مطرح شد که بازیکنان آن تیم هیچ پاداشی بابت حماسه ملبورن نگرفته‌اند.

این موضوع از آن حیث اهمیت داشت که بازیکنان تیم فعلی با وجود شکست سنگین در جام ‌جهانی حواله واردات خودرو خارجی دریافت کرده‌اند. بعد از طرح این موضوع اما تنی چند از مدیران و اعضای کادر فنی تأیید کردند که به تیم ۹۸ هم حواله خودرو داده شده، ازجمله بیژن ذوالفقارنسب که گفت خودش خودرو وارد کرده و آن را نگه داشته است.

با این حال بعضی از بازیکنان این تیم مثل افشین پیروانی همچنان مقاومت می‌کنند و زیر بار نمی‌روند. خلاصه غائله‌ای به پا شده است. حالا که سراغ گذشته‌ها رفته‌اید قربان دست‌تان! بگردید ببینید از جام‌ جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین هم می‌توانید چیزی برای دعوا بیرون بکشید یا نه. بالاخره لیگ برای هزارمین بار تعطیل است و سرگرمی نداریم، لااقل بگذارید با همین دعواهای کهنه وقت بگذرانیم!.

کد خبر 812517
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha