ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود آنکه ما تشکیلات خودگردان را دوست خود نمی‌دانیم اما آنها در سرکوب مبارزان فلسطینی به ما کمک شایانی می‌کنند.

ایهود اولمرت

به گزارشهمشهری آنلاین، ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفتگویی با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تشکیلات خودگردان دوست ما محسوب نمی‌شود اما نیروهای امنیتی وابسته به محمود عباس رئیس این تشکیلات امروز در کنار نیروهای امنیتی ما برای جلوگیری از گسترش (عملیات ضد صهیونیستی) در کرانه باختری و قدس فعالیت می‌کنند و در حالی که ما در غزه مشغول جنگ هستیم آنها تنها شریک بالفعل ما در این درگیری محسوب می‌شوند.

او در عین حال خاطر نشان کرد اسرائیل هیچ منفعتی راهبردی برای رسیدن به راه‌حل سیاسی با فلسطینیان نداریم.

اولمرت در این گفتگو با حمله شدید اللحن به بنیامین نتانیاهو و کابینه‌اش هشدار داد، اگر این کابینه همچنان حاضر به مطلع کردن جهان از نوع برنامه‌ای که برای مرحله بعدی برای غزه پس از حماس دارد، ادامه دهد، دیگر وقت بیشتری از سوی ایالات متحده و کشورهای غربی برای تکمیل این جنگ نخواهد داشت.

وی افزود: تهدید و فخر فروشی به ساختار سیاسی فعلی و تکرار این ادعا که ما وقت کافی داریم بی پایه و اساس بوده و برای ما وقت بسیار محدودی در این رابطه باقی مانده است.

اولمرت در بخش دیگری از گفتگوی خود از نتانیاهو خواست تا فورا استعفا دهد زیر هر دقیقه‌ای که او در قدرت می‌ماند زیان بیشتری به اسرائیل وارد می‌شود.

کد خبر 812516
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha