امام جمعه ارومیه گفت: کمبود مرغ و مایحتاج زندگی مردم غیر قابل قبول است و مسیولان این کمبود را مرتفع کنند.

سیدمهدی قریشی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، ۱۰آذرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: کمبود مرغ و برخی مایحتاج زندگی مردم در بازار از مدیران قابل قبول نیست، چرا مدیران این وضع و کمبود را پیش بینی نکرده و تدابیری برای حل کمبود مرغ نیاندیشیده و با واردات یا ذخیره سازی به وظیفه خود عمل نکردند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم، مدیران نواقص و کمبودها را پیش بینی کنند و نگذارند این کمبودها مردم را با مشکل مواجه کرده و به آنها صدمه بزند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس باید شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند و همانند این عالم، دلسوز، متدین، شجاع و کارآمد باشند و بر ما نیز لازم است افرادی شایسته و کارآمد را برای کرسی نمایندگی مجلس انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید به اینکه انتخاب نمایندگان مجلس نشان از درک و فهم افراد جامعه است، اظهار کرد: تلاش دشمن این است که یا مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم شرکت کردند افراد ناشایست و ناکارآمد انتخاب شوند لذا لازم است همه ما با آگاهی افراد شایسته را انتخاب کنیم.

وی یاد آورشد: ۱۲ آذر روز تصویب قانون اساسی است و جمهوری اسلامی ایران مترقی ترین قانون اساسی را در دنیا دارد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه وظیفه بسیجیان حفظ کشور از تمام مشکلات و خطرات و مقابله با آنها است، ادامه داد: بصیرت داشتن، ابتکار عمل در وقایع، ناامید نشدن، پرهیز از کارهای نمایشی، پرهیز از دوقطبی بودن و توکل بر خدا از خصوصیات و ویژگی بسیجیان است.

وی گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو روز استکبارستیزی است و دانشجویان و اساتید باید به مطالبات رهبری عمل کنند.

کد خبر 812093
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 0
    این مثلا مسئولین بودند که در چند ماه گذشته ادعا میکردند که گوشت ومرغ بیش از نیاز وارد ویا تولید میشود. پس چی شد؟؟ یک مرجعی به این ترک فعلها ورود پیدا کند و مسبین را معرفی وبر خورد نماید
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 0
    کمبود مرغ فقط قابل قبول نیست چرا آن ادبیاتی که دو سال قبل به کار می بردید امروز به کار نمی برید
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    ای بابا حاج آقا.
  • ارش IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 0
    فاصله طبقاتی بین قشرهای مختلف مردم هم قابل قبول نیست