فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در از تیپ هجومی ۲۵۸ چهل دختر ، از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید کرد.

امیر سرتیب کیومرث حیدری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیب کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در تیپ هجومی ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده چهل دختر از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تیپ ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده نزاجا در حوزه توان رزم زمینی و انجام ماموریت‌های محوله در سطح بالایی قرار دارد.
وی با اشاره به حضور موثر تیپ ۲۵۸ چهل دختر در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ افزود: این تیپ در کمترین زمان ممکن و با تجهیزات کافی به منطقه رزمایش اعزام شد و دراین رزمایش نمایش قدرت و توانمندی خود را در سطح بالایی به نمایش گذاشت.
امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های دیگر قدرت و توانمندی این تیپ حضور در مرزهای شمال شرق کشور بود که این ماموریت را نیز با موفقیت به پایان رسانده‌اند و امروز این تیپ پویاتر و بانشاط‌تر از همیشه است.
وی اظهارکرد: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات و تسلیحات رزم زمینی، پهپادی، بالگردی و جنگ‌های الکترونیک خودکفا شده است و برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد .
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تیپ ۲۵۸ چهل‌دختر تجلیل کرد.

کد خبر 812068
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 4
    👍🌹🌹🌹🌹🌹
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 4
    هواپیما های شکاری بمب افکن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت حمایت از مردم مظلوم بی دفاع وبی گناه غزه باید آشیانه های هواپیما ه های جنگی و فرودگاه های رژیم صهیو نیستی در اراضی اشغالی را بمب باران اتمی نماید تا رژیم صهیو نیستی بطور کامل محو گردد...
    • US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      3 0
      از خداوند بخواه کمی عقل ودانایی بهت عتا نماید
    • araz IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      2 0
      حتما دستورشو صادر میکنم,,,,الو.....بمب اتمی بریزین
    • AU ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      2 0
      بمب باران اتمی؟!
  • سلیم بهرامی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 2
    سلام خداوند بزرگ به تمام عزیزان نیروی مسلح ارتشی سپاهی هوایی دریایی زمینی درهرکجاهستندبه خصوص نیروهائی مرزبانی سلامتی عنایت فرماییدبنده حقیرشخصا کوچیک همه آنها هستم