­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: سامانه ثبت نام خودروهای مونتاژی از امروز بازگشایی شد و عرضه‌ها در این سامانه مداوم خواهد بود.

سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش همشهری آنلاین آقای مهدی تقدسی گفت: در این مرحله از بازگشایی سامانه، خودروهای کرمان موتور، ایلیاموتور و سانیار موتور عرضه شده و قرار است این سامانه تا هفته آینده باز باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه خودروهای داخلی خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: با توجه به افزایش تولید، تنوع سبد محصولات خودروسازان و حجم بالایی از انصراف متقاضیان در فروش‌های قبلی، عرضه‌ها افزایش خواهد یافت. به طور نمونه یکی از خودروسازان از ثبت نام‌های ۹۵ درصد ظرفیت خالی دارد و فقط ۵ درصد تکمیل وجه کرده اند.

به گفته تقدسی، هفته آینده ایران خودرو، هایما ۷X و آرین موتور نیز خودروی لاماری را عرضه می‌کند.

وی افزود: این مرحله از ثبت نام، به صورت فروش فوق العاده بوده و تحویل ۳ ماهه است؛ سامانه تا تکمیل ظرفیت خودروسازان باز خواهد ماند و خودروسازان محصولات خود را به صورت مداوم عرضه خواهند کرد.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، این مرحله از ثبت نام نیاز به حساب وکالتی ندارد.

تقدسی افزود: متقاضیان می‌توانند از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری اقدام به خرید کنند؛ ضمن اینکه خودروسازان طرح‌های متفاوتی مانند فروش اقساطی را نیز برای مشتریان در نظر گرفته اند.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که در مرحله‌های قبلی ثبت نام، خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده می‌توانند در این مرحله شرکت کنند، اما متقاضیانی که به آن‌ها خودرو تخصیص داده شده، اجازه ثبت نام مجدد ندارند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی گفت: ٢ خودروساز مجوز عرضه خودروهای لاماری و هایما را دریافت کرده‌اند که هفته آینده عرضه می شود.

مهدی تقدسی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا هم افزود: عرضه خودروی lamari EMAM ‌محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو هفته آینده در ساما یکپارچه عرضه می شود.

وی ادامه داد: جزییات عرضه این دو محصول در سامانه وجود دارد.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی خاطرنشان کرد: به زودی شرکت سایپا نیز محصول خود را در این سامانه عرضه خواهد کرد.

کد خبر 811852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha