ژنرال‌های میدانی ارتش اسرائیل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را به شورش تهدید کردند.

نتانیاهو در جمع نظامیان

به گزارش همشهری آنلاین، «یؤآف زیتون» خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی با قرادادن پستی در حساب کاربری خود در شبکه X توئیتر (توئیتر سابق) نوشت: ژنرال‌های ارتش رژیم اسرائیل بر سر (ادامه جنگ) غزه به شورش علیه نتانیاهو اشاره کردند.

این خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اختلافات بزرگی بین دوائر تصمیم گیرنده این رژیم در مورد حملات انجام شده به غزه وجود دارد.

وی بدون اشاره به توان مقاومت فلسطین و تحمیل شروط حماس به رژیم صهیونیستی در جنگ غزه افزود: من نمی‌دانم در دوائر تصمیم‌گیرنده چه می‌گذرد، اما گالانت تمام تلاش خود را می‌کند تا حماس را به هر قیمتی و به هر شکلی که باشد، نابود کند.

یؤآف افزود: آنچه غیرعادی است، لحن مسئولان ارتش و همچنین ژنرال‌های میدانی است، کسانی که آن [موضوع] را می‌دانند و هشدار می‌دهند: مواظب باشید پس از آتش بس، ما دستگیر نشویم.

وی ادامه داد: [این ژنرال ها] به جز امتناع از دستور، همه چیز در مخالفت با حمله به غزه گفته اند.

پیشتر رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل نسبت به ادامه اختلافات و تاثیر خطرناک آن بر ارتش این رژیم هشدار داده بود.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی این اتفاق را «بسیار خطرناک» ارزیابی کرده و گفته بود که تداوم حمله به فرماندهان، افسران و نظامیان ارتش اسرائیل به شدت خطرناک است و آسیب زیادی به اتحاد و یکپارچگی ارتش وارد می‌کند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

کد خبر 811690
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha