مجموع نظرات: ۹
سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

فرمانده پلیس راه شمال کرمان اعلام کرد: در کیلومتر ۱۵ جاده رابر - اسفندقه به علت تغییر مسیر ناگهانی کامیون بنز میکسر نسبت به سواری پراید، چهار نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۲ سرنشین دیگر نیز وضعیت مناسبی ندارند.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی رضایی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده رابر - اسفندقه استان کرمان به عنوان محل حادثه گفت: «این جاده روستایی با عرض کم و فاقد خط کشی است. سرعت در جاده های روستایی بسیار پایین است اما یک انحراف کوچک و تغییر مسیر ناگهانی باعث چنین حوادث ناگواری می شود.»

به گفته مدیرکل مدیریت بحران کرمان هم، تصادفی در جاده رابُر - اسفندقه استان کرمان رخ داد که در نتیجه آن یک کامیون میکسر با برخورد به یک خودروی پراید منجر به مرگ چند نفر از عزیزان ما شد.

حمید سالخورده به همشهری گفت: «حادثه رانندگی منجر به مسدود شدن جاده نشد و به همین دلیل، مدیریت بحران به این موضوع ورود نکرد. اگر حادثه رانندگی جاده را مسدود می کرد و احساس می کردیم که بحرانی در حالِ شکل گیری است، به این موضوع ورود می کردیم.»

او عنوان کرد: «به دلیل شرایط کاری در جریان ماجرا هستیم، اما وضعیت جاده به گونه ای نبود که مدیریت بحران ورود کند.»

کامیون میکسر از سمت روستاهای پایین‌دست شهرستان رابر (سرغشک) به سمت مرکز این شهرستان در حرکت و خودرو پراید حامل کارکنان شبکه بهداشت نیز هم‌مسیر این کامیون بوده است. به گفته فرمانده پلیس راه شمال کرمان، مرگ چهار نفر از همکاران شبکه بهداشت رابُر در این حادثه به علت پرتاب بار و وزن میکسر روی پراید رخ داده است.

کد خبر 811514
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • اسماعیل IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 2
    به قول یکی از نمایندگان مجلس بلایی که سایپا و ایرانخودرو سر مردم ایران آورده اسرائیل سر مردم فلسطین نیاورده پس آقای نماینده مجلس جلو کشتار مردم بی دفاع ایران را بگیرید
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    یه جوری تیتر رو زدید که مثلا اگر به جای پراید ماشین دیگه ای بود مثل ال 90 ، پژو یا حتی نیسان ، اونی که متلاشی میشد کامیون 10 چرخ بنز میکسر بود نه سواری . برادر مثل اینکه پراید بیچاره با میکسر 10 تن تصادف کرده ها