مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

زنی ۴۰ ساله که به تازگی از همسرش جدا شده بود، به طرز اسرار آمیزی در آپارتمانش به قتل رسید.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: ساعت ۱۳ روز شنبه به قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی خبر رسید که زنی جوان به قتل رسیده است. دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمانی در طبقه اول ساختمانی بود حضور یافت. جسد روی تخت خواب در اتاق خواب افتاده بود. آثار کبودی و ضرب و جرح شدید روی صورت و بدن زن جوان دیده می شد و به گفته پزشکی قانونی، حدود ۱۵ ساعت از مرگ وی می گذشت.

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که این زن مدتی قبل از همسرش جدا شده و با اجاره کردن آپارتمان طبقه اول در یکی از محله های پایتخت به تنهایی زندگی می کرد. آنطور که تحقیقات نشان می داد این زن فرزندی دارد که بر سر حضانت وی، با همسرش دچار اختلافات شدیدی شده بودند. ظاهرا فرزند این زن نزد پدرش زندگی می کرد. اما نخستین کسی که با جسد مواجه شده بود پسری جوان بود که برای رفتن به خانه دوستش قدم در ساختمان گذاشته بود. وی مهمان یکی از ساکنان ساختمان بود که هنگام عبور از راهروی طبقه اول چشمش به در نیمه باز واحد یک افتاده و از سر کنجکاوی قدم در آپارتمان گذاشته بود. وی به محض اینکه چشمش به جسد افتاده بود وحشت زده همسایه ها و پلیس را خبر کرده بود.

اختلاف

تیم جنایی در ادامه تحقیقات میدانی خود دریافت که مقتول از مدتی قبل با فریدون پسر صاحبخانه اش که در طبقه سوم همان ساختمان زندگی می کرد دچار اختلاف و درگیری شده بود. مظنون بعدی، فریدون بود که ماموران در بررسی گوشی موبایل وی، مدارک و شواهدی به دست آوردند که نشان می داد احتمالا وی در مرگ زن جوان نقش داشته باشد. درگیری و اختلاف آنها به خاطر رفت و آمدهای زیادی مقتول بود. ظاهرا مقتول مدام در خانه اش دورهمی و پارتی می گرفت و همین موجب شده بود تا فریدون پسر صاحبخانه نسبت به این موضوع اعتراض کند. درگیری و اختلاف زن مستاجر با پسر صاحبخانه ادامه داشت به طوریکه در گوشی موبایل فریدون، فیلم درگیری آنها به دست آمد. در فیلم، زن مستاجر فحاشی و پسر صاحبخانه را تهدید می کرد. از سوی دیگر ماموران در بررسی گوشی فریدون دریافتند که وی چند روز قبل، ‌در گوگل جست و جو کرده که چطور می توان آثار کبودی را از بین برد. تکه های پازل کنار هم قرار گرت و موجب شد تا بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت فریدون را صادر کرد.

من بیگناهم

فریدون پسر صاحبخانه دستگیر شد و در بازجویی ها ادعا کرد که در مرگ زن مستاجر نقشی ندارد. وی گفت: من خبر ندارم چه کسی در مورد از بین بردن آثار کبودی در گوشی موبایل من جست و جو کرده است! فریدون ادامه داد: درست است که من با زن جوان دچار اختلاف شده و درگیری داشتیم اما هرگز به این فکر نکردم که بخواهم بلایی بر سر او بیاورم و یا جانش را بگیرم. وی گفت: اختلاف ما به خاطر این بودکه رفت و آمدهای بی موقع به خانه این زن انجام می شد و من چند بار به او اعتراض کردم اما زن جوان مدام بی احترامی می کرد و با لحن تندی جوابم را می داد. حتی روز حادثه هم شروع کرد به تهدید و فحاشی. من هم با گوشی موبایلم از او فیلم گرفتم تا از او شکایت کرده و مستندات داشته باشم تا اینکه امروز شنیدم او کشته شده است.

به دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات در این پرونده برای رازگشایی از قتل زن مستاجر ادامه دارد.

کد خبر 810826

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    چه هیجان انگیز
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    از سه چیز حذر کنید، از دیوار شکسته .....