علی خطیر بامداد امروز با حضور در فرودگاه مهرآباد پیگیر اتفاقات و حواشی پایان بازی با ذوب‌آهن شد.

خطیر و سامره

علی خطیر مدیرعامل استقلال که نتوانست برای تماشای دیدار با ذوب‌آهن به اصفهان سفر کند، شب گذشته هنگام بازگشت اعضای تیم استقلال به تهران در فرودگاه مهرآباد حضور یافت و با کادرفنی و پشتیبانی و بازیکنان دیدار کرد.

جدا از استقبال از کاروان استقلال، مهم‌ترین موضوعی که سبب شد خطیر به فرودگاه مهرآباد برود، اتفاقات و حواشی پایان مسابقه با ذوب‌آهن بود. درگیری لفظی جواد نکونام و برخی دیگر از اعضای کادرفنی و اجرایی با یکی از تصویربرداران اصفهانی حاشیه عجیب مسابقه روز گذشته بود.

از آن‌جایی که جلال مرادی نماینده فدراسیون در بازی استقلال و ذوب‌آهن گزارش اتفاقات را به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارسال کرده و ممکن است جرایمی برای سرمربی استقلال در نظر گرفته شود، علی خطیر سریعا اقدام کرده است.

مدیرعامل استقلال دیشب در فرودگاه در گفت‌وگو با جواد نکونام و علی سامره، چند و چون اتفاق‌های حاشیه‌ای حین و پایان بازی را هم جویا شد. قرار است علی سامره، سرپرست استقلال، در این‌باره، گزارشی مفصل و مکتوب به باشگاه استقلال ارائه کند تا مدیران باشگاه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن مستندات را به کمیته انضباطی بفرستند و مانع از جریمه یا محرومیت برای نکونام یا اعضای دیگر تیم بشوند.

کد خبر 810736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 2
    کمیته انظباطی نمی تواند هر کاری می خواهد انجام دهد. مگر عوامل دور زمین میتوانند روی اعصاب مربی و بازیکنان راه رود ولی کسی کاری بهشان نداشته باشد جمع کنید این کمیته انظباطی را که از وقتی شکل گرفته فوتبال ما به اینجا کشیده شده که دیگر از فوتبال جوانمردانه خبری نباشد
    • ... هوچی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      1 0
      انظبات اساس موفقیت درهرکاری هست ومربی حرفه ای که پول حرفه ای میگیره باید خودش روکنترل کنه بعد هاکه بازیها حساستر بشه از نکونام هاشمی نسب سامره خیلی خواهیم شنید
  • سیدمحمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 3
    متاسفانه نکونام فکر میکنه از دهان فیل افتاده، به خودش اجازه میدهد هر چه از دهانش در میاد به طرف مقابل بگوید مگر در چه تیمی بازی کرده ، همش یا به دسته پایینتر سقوط می کرد و یا همیشته از تیمهای ته جدولی بود، اگر در بایرن مونیخ بازی میکرد که ادعای خدایی میکرد!!!