یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: موزه‌ها در 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی به صورت رایگان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حسین جعفری معاون فرهنگی و ارتباطات سازمان گفت: بازدید عموم از تمامی موزه‌ها و کاخ موزه‌های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی درسراسر کشور، دوشنبه 28 اردیبهشت همچون سال‌های گذشته، به صورت رایگان خواهد بود.

جعفری افزود:همچنین تعطیلی هفتگی بعضی از موزه‌ها و اماکن تحت پوشش سازمان به مناسبت تقارن دوشنبه و 28 اردیبهشت لغو شده است و تمامی موزه‌ها و کاخ موزه‌های تحت نظر سازمان، 28 اردیبهشت، پذیرای عموم مردم هستند.

وی تصریح کرد: از دیگر خدمات ویژه هفته میراث فرهنگی، بازدید رایگان از موزه‌ها در طول هفته میراث فرهنگی از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد ویژه کارکنان دولت و سازمان‌های وابسته خواهد بود.

جعفری در ادامه افزود: ایثارگران، نخبگان، خانواده زندانیان و اعضای کمیته امداد با صدور کارت‌هایی که متعاقباً ‌از طریق ارگان‌های ذیربط تحویل آنها خواهد شد می‌توانند از بازدید رایگان موزه در طول یک سال برخوردار شوند.

با توجه به اینکه برخی موزه های تحت نظر سازمان در ایام تعطیل و جمعه‌ها پذیرای بازدیدکنندگان هستند، طبق روال، روزهای دوشنبه هر هفته را در تعطیلی هفتگی به سر می‌برند که با ابلاغ دستور فوق، دوشنبه 28 اردیبهشت، تعطیلی هفتگی آنها لغو شده است.

کد خبر 81023

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز