قاتل سریالی خشن بریتانیایی که به جرم ۳ قتل وحشتناک، ۴۷ سال را پشت میله‌های زندان سپری کرده، قرار است در ماه آینده از زندان آزاد شود.

قاتل سریالی بریتانیا

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از اس بی سی، پاتریک مکی که در سال ۱۹۷۵ به زندان افتاد، از زمان کودکی به دلیل رفتارهای خشن و عجیبیش مورد توجه پلیس و روانشناسان قرار گرفت.

او در ۱۵ سالگی، یک پسر ۱۲ ساله را به خاطر اینکه ساعتش را بر داشته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و اعتراف کرد که اگر ساعتش را پس نمی‌داد او را می‌کشت.

پاتریک از سن ۱۲ تا ۲۲ سالگی ۱۸ بار از خانه فرار کرد و به جرم ضرب و شتم خشن بارها توسط پلیس دستگیر شد. او۱۶ ساله بود که در بیمارستان روانی و امنیتی ماس‌ساید بستری شد. اما ۴سال بعد، علی‌رقم اینکه روانشناسان آن مرکز معتقد بودندکه، در پاتریک توانایی قتل وجود دارد، در سال ۱۹۷۲ در سن ۲۰ سالگی از بیمارستان مرخص شد.

در ۲۱ مارس ۱۹۷۵، پس از کشف جسد یک کشیش، پاتریک به اتهام قتل دستگیر شد. وقتی یک راهبه جسد پدر آنتونی کرین ۶۴ ساله، که با چاقو و تبر به قتل رسیده و در وان حمام غرق شده بود را پیدا کرد، پلیس وارد ماجرا شد و با استفاده از سرنخ‌های موجود مطمئن شدند که پاتریک در این قتل نقش دارد.

او چند روز بعد دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: «به خاطر چکی که از صومعه دزدیده بودم با پدر آنتونی درگیر شدم. به او حمله کردم و او را به قتل رساندم. وان را پر از آب کردم و جسدش را در وان حمام انداختم. یک ساعت در حمام بودم و فقط غرق و شناور شدن او را تماشا می کردم و بعد از خانه بیرون رفتم. حتی در اطراف خانه چرخ زدم. آتشی که در حیاط پشتی بود را نیز خاموش کرده و از آنجا بیرون رفتم.»

زن جوان یک قاتل سریالی بود | انگیزه او از این قتل‌ها چه بود؟

پاتریک در جریان بازجویی‌ها به ۲ قتل دیگر در لندن اعتراف کرد. او با زنان ثروتمند منطقه‌های چلسی و مایفر، دوست می‌شد تا وارد خانه و زندگی‌شان شود.

در روز ولنتاین ۱۹۷۴، ایزابلا گریفیث ۸۴ ساله که برای انجام کارهای خانه‌اش به او نزدیک شده بود را خفه کرد و بعد او را با ضربات چاقو به قتل رساند. ادل پرایس، یکی دیگر از ساکنان مسن منطقه چلسی را که برای خوردن عصرانه به خانه‌اش رفته را با ضربات چاقو از پای درآورد. این قتل را ۱۱ روز قبل از کشته شدن پدر آنتونی مرتکب شد.

این قاتل سریالی در اعترافاتش به ۸ قتل دیگر اعتراف کرد اما معمای این قتل‌ها هرگز حل نشد. اعترافات پاتریک همراه با رفتارهای روانی‌اش بود و حتی برخی از اعترافاتش را پس گرفت. او در اعترافاتش به پلیس در مورد کشتن یک زن ۱۷ ساله آلمانی با چاقودر قطار، پرت کردن مردی از روی پل، کشتن یک مغازه‌دار برای یک پاکت سیگار و کشتن یک بی‌خانمان نیز گفته بود.

پاتریک در اعترافاتش گفت که هیچ کسی نمی‌تواند ذهن مرا درک کند و از آن آگاه شود، روانشناسان مرا در رده‌های مختلف روانی قرار دادند، اما فقط خودم می‌دانم من کیستم.

رسانه‌های او را شاگرد شیطان نامیده بودند و خود نیز از این نام بسیار خوشش می‌آمد و در دادگاه خود را با همین نام معرفی می‌کرد.

به گفته پلیس قتل‌های دیگر به درستی بررسی نشده بودند و در پرونده او در همین حد باقی مانده است.

در سال گذشته جلسه‌ای درباره آزادی مشروطش برگزار شد و از اینکه به موقع برای کریسمس بیرون نیامده بود، عصبانی بود اما اکنون می تواند به زودی در ماه آینده آزاد شود.

گرت جانسون، نماینده پارلمان بریتانیا با نگرانی از آزادی بک قاتل خشن و وحشتناک سریالی معتقد است که مردم باید از آزادی یک قاتل سریالی آگاه باشند.

کد خبر 810074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha