دبیرکل جنبش النجباء ضمن فراخوان همگانی برای اعلان جنگ و اخراج اشغالگران از عراق، تأکید کرد که مقاومت در میدان به وعده‌های خود عمل خواهد کرد.

شیخ «اکرم الکعبی»

به گزارش همشهری آنلاین، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیام مهمی اعلام کرد: پس از جنایت آمریکای اشغالگر و ریختن خون پاک دلیرمردان مقاومت اسلامی عراق که با دست‌پروردگان داعشی آن‌ها مبارزه می‌کردند، اینک اعلان جنگ و اخراج ذلت‌بار آمریکا از عراق بر همگان واجب است.

شیخ «اکرم الکعبی» تصریح کرد: از امروز به بعد دیگر هیچ عذری از هیچ‌کس پذیرفته نیست و همه دست‌اندرکاران سیاسی باید در راستای پایان دادن به توافق شوم با اشغالگران، اقدام واضح و جدی انجام دهند. بسنده کردن به موضع‌گیری صرف و اقدامات ظاهری از قبیل طرح شکوائیه یا محکومیت لفظی و محفوظ دانستن حق پاسخ، کافی نیست. هیچ‌یک از این اقدامات با اقتدار و حاکمیت ملی عراق تناسب ندارد؛ آن‌هم در قبال یک جنایتکار بین‌المللی که دادرسی‌ها را زیر پا می‌گذارد.

وی در همین زمینه ادامه داد: نمی‌توان هیچ شکلی از اَشکال حضور آمریکا را پذیرفت؛ چه نیروهای رزمی و چه مستشار یا تکنیسین. حضور آمریکایی‌ها در کشور ما، حضور خصمانه دولتی متکبر به‌شمار می‌رود که با عراق، دشمنی ویژه دارد و به شکل عام با ارزش‌ها و اصول انسانی در تضاد است.

دبیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق خاطرنشان ساخت: جنایت اخیر آنها استمرار جنایات سابق‌شان در هدف قرار دادن فرماندهان و مجاهدان در عراق است و امتداد کشتارهای کنونی آنان در حمله به زنان و کودکان و خانواده‌های بی‌پناه در فلسطین اشغالی و همچنین حمایت آنان از رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود.

الکعبی در پایان تأکید کرد: آنها به سزای جنایات خود خواهند رسید و بی‌شک مقاومت اسلامی عراق در میدان به عزم و وعده‌های خود جامه عمل خواهد پوشاند.

کد خبر 810042
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 20
  • جعفری IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    44 3
    عراق هنوز دراشغال امریکا است چون بزرگترین سفارت امریکا در اربیل احداث شده این نشانگر هم تجزیه عراق وهم ماندگاری امریکا در عراق است حالا تکلیف یک جنگ تمام عیار است،دولت عراق هم کمکی نمیکند.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    45 12
    آقای شیخ اکرم الکعبی بزرگوارشما هم مثل سیدحسن نصرالله آقای اسماعیل هنیه به دل دشمن بزنید وآنها را اسیر و نابود کنید قطعا رشادت وجهادگری شماهادرتاریخ ثبت خواهدشد مرگ برامریکا مرگ براسراییل
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      7 0
      اخوی تو هم که داری ازجان مردم بیگناه و دیگران مایه میذاری... . جرات داری خودت برو . گفته که عذری پذیرفته نیست
  • حمید IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    50 12
    درود‌خدا‌وخلق‌خدا‌بر‌رزمندگان‌ مبارز‌ عراق‌ یمن‌ سوریه‌ وسایر‌ملل‌دنیا‌ ننگ‌ و مرگ‌ بر‌رژیم‌‌ کودکش‌ وانسان‌کش‌ صهیونیستی اسرایل‌ وآمریکا‌ وحامیانش
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      22 50
      الان نصر الله جز تشویق کار دیگری کرده مگه ؟؟
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      54 11
      در جواب نصراله جز تشویق مگه کاری کرده: چشماتون و باز کنید بجای ماهواره یه کم اخبار و از شبکه های داخل پیگیری کنید میبینید که هر روز از شمال داره مقرهای اصلی اسرائیل و میزنه و ماشاله خوب هم تلفات ازشون گرفته مرگ بر آمریکا و اسرائیل
  • حسین IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    46 18
    درود بر اکرم الکعبی عراقی مجاهد نستوه
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    50 9
    فقط وفقط امان ندهید هر ساعت هر روز وشب بزنید پادگان های که هستند نفت تان را قارت می کنند
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      5 0
      غارت بابا، اخه شماها بچه ابتدایی هستید این قدر دیکته ضعیفی دارید مگه؟!!!!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    39 10
    آمریکای جنایتکار طبق چه منطقی و چه مجوزی از اون سر دنیا بلند شده و اومده توی عراق ، سوریه ،توی افغانستان ، توی بحرین ، توی قطر و ......... باید برای ورود به کشورها از مردم اون کشورها اجازه بگیرد و همه پرسی برگزار کند و اون هم یک الی دو سال باشد نه برای همیشه ‌ . ورود آمریکا به کشورهایی همچون عراق ، سوریه و .... خودش یک نوع تجاوز و اشغالگری هست .
    • علی BR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      0 1
      خوب! وقتی شرکتهای آمریکایی تواین منطقه میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده اند ورسما وقانونا وبخواست اکثر کشورها وارد این منطقه شده تا از امنیت واقتصاد نفتی متزلزلی که گرفتارش شده اند حمایت کنن! امارات وقطر وبحرین وعمان وعراق و سعودی.... امروز جدی و خیلی بد خود وکشورشونو گرفتار و وابسطه به آمریکایی ها کرده اند! حالا حالاها مگه آمریکایی ها حاضر برفتن از منطقه هستند! مگه تازمانی ازاین کشورها منفعت کلانی ببرند وبعد مثل افغانستان که طی بیست سال معادن بسیار باارزش شانو جارو زده اند بردند! منطقه رو تخلیه میکنن وخواهند رفت!
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    20 22
    خدا کمکتان کند ، خواهشاً بدون استمداد یدی و مالی از ایران وضع ما افتضاحه ، معذوریم از این بابت .
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    41 6
    آمریکای جنایت کار وفرزند ناخلفش صهیونیست کودک کش داشتن درکشورهای عربی مسلمان وآزربایجان لانه می ساختن برای ضعیف کردن ایران اسلامی دلاوری حماس نقشه شوم این جنایت را کاران را بهم زد آنهایی که شعار نه غزه می دادن بفهمند که جایگاه مقاومت نبود دشمن تابیخ گوشمان رسوخ می کرد حالا که نقشه کور آمریکا وصهیونیست به سنگ خورده باید گوش این جنایت کاران را محکم کشید یا برید زنده باد مقاومت
  • محمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    25 2
    فدراتیوکردن عراق،نقشه شوم امریکاواقمارپلیدش بود.عراق بایدبدوأاین واگرایی رابه همگرایی مبدل تایکپارچه وقویترگردد.دلیرمردان سرزمین سیدالشهداعلیه السلام عاقبت پیروزند.ان شاالله
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    16 3
    لطفا این تکلیف واجب را برای مردم نبرید شما اگر راست میگید رو در رو با آمریکا بجنگید جنگ را به شهرها نبرید مانند رهبران حماس قطر نروید ومردان برید در بیابان ها بجنگید نه در شهرها سنگر بگیرید
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    10 3
    از کشور عراق کمک مالی وتجهیزاتی بگیرید لطفا از ایران توقع کمک نداشته باشید تا حالا هم ما کمک کردیم بسه